دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

از بعدازظهر یکشنبه (26 شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران در مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر داد و گفت: برای روز دوشنبه رگبار باران و کاهش دما در سواحل خزر پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده و وزش باد در برخی استان‌ها همچنین وزش باد و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران در مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر داد و گفت: برای روز دوشنبه رگبار باران و کاهش دما در سواحل خزر پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران در مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر داد و گفت: برای روز دوشنبه رگبار باران و کاهش دما در سواحل خزر پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی امروز و فردا (25 و 26 شهریور) اهواز با دمای 43 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای 5 و 6 درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده و وزش باد در برخی استان‌ها همچنین وزش باد و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد. وضعیت هواشناسی در اکثر استان های کشور داده شده است. اخبار هواشناسی امروز توسط سازمان هواشناسی منتشر شد. سازمان هواشناسی از تشدید سامانه بارشی در استان ها خبر داد. هشدار هواشناسی امروز برای بارش باران و باد در نقاط اغلب کشور است. به گزارش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران گفت:: طی سه روز آینده خلیج فارس و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

«هفت سال پیش اربعین رفتم کربلا و دیدم با چه عشقی از زائران میزبانی می‌کنند. آنجا ایده موکب زدن در مسیر منتهی به حرم رضوی به ذهنم آمد. وقتی برگشتم گفتم من موکب می‌زنم هرکس همراه است بسم‌الله»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز در مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس گفت: وقتی می‌توانیم ناترازی‌های موجود در کشور را حل کنیم که ما به عنوان دولتمردان و نخبگان اولین تصمیم‌مان این باشد که انتفاع اصلی را باید مردم ببرند نه دولت‌ها.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوجی درباره افزایش قیمت بنزین خاطرنشان کرد: هیچ گونه بحث افزایش قیمت در برنامه نداریم و برخی رسانه‌ها به موضوع افزایش قیمت بنزین دامن می‌زدند تا آرامش مردم را برهم بزنند. نه در بحث قیمت و نه در بحث توزیع بنزین مشکلی نداریم. دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد / تولید بنزین 15 میلیون لیتر افزایش یافت وزیر نفت با بیان اینکه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم، گفت: برخی رسانه‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه اجازه نمی دهیم مردم با ظرفیتشان پای کار بیایند تا بتوانیم مسائل را حل کنیم، لذا با انبوهی از مشکلات مواجه می شویم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر نفت با بیان اینکه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم، گفت: برخی رسانه‌ها به موضوع افزایش قیمت بنزین دامن می‌زدند تا آرامش مردم را برهم بزنند.