دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، شنبه، در شمال آذربایجان غربی، دامنه‌های و ارتفاعات مازندران و ارتفاعات واقع در هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده روی می‌دهد. در نوار شرقی وزش باد ادامه دارد و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر است. فردا یکشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش‌های پاییزی در برخی مناطق کشور از کاهش تا 7 درجه‌ای دما خبر داد و برای 2 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و کاهش نسبی دما تا 7 درجه سانتیگراد در بعضی نقاط خبر داد. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و کاهش نسبی دما تا 7 درجه سانتیگراد در بعضی نقاط خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (اول مهر) در...

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز شنبه در شمال آذربایجان غربی دامنه‌ها و ارتفاعات مازندران و ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان تئاتر گفت: جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی یکی از رویداد‌های مهم فرهنگی کشور است و آیین‌ها و سنت‌ها با این جشنواره احیا می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز شنبه در شمال آذربایجان غربی دامنه‌ها و ارتفاعات مازندران و ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از استقبال و قول مساعدت استاندار کالوگا از درخواست خرید کشتی توسط بخش خصوصی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا خباز فعال سیاسی اصلاح طلب در مرحله اول ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم تایید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اعتماد ملی از تایید خود در مرحله اول ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اعتماد ملی در مرحله اول ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم تایید شد.

وب‌گاه فرارو

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز (سه شنبه) در مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

عصراقتصاد: معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش پنج برابری رشد تولید و احیای 5700 واحد تعطیل در دولت سیزدهم خبر داد. محمدمهدی برادران روزگذشته در حاشیه افتتاح طرح های صنعتی خراسان شمالی اظهار کرد: از مجموع این تعداد؛ سه هزار واحد صنعتی و معدنی و سایر نیز در بخش های دیگر اقتصادی از جمله صنایع تبدیلی و تکمیلی و مربوط به سایر وزارتخانه ها است. وی خاطرنشان کرد: از مجموع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ثبت جهانی 54 کاروانسرای ایرانی با قدمتی از دوران باستان تا قاجاریه، بیانگر هنر معماری و فرهنگی نیاکان ما بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: 15 پایگاه اورژانس در این استان وجود دارد که هنوز فعال نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شمارش معکوس برای شروع یک رویداد سینمایی دیگر آغاز شده و از 26 شهریور ماه سال جاری شاهد برگزاری «دومین جشن مهر سینمای ایران» در سراسر کشور خواهیم بود.