پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادگاه‌های صلح تاکنون در سه حوزه قضایی فاروج, مانه و سملقان و گرمه ایجاد شده و خراسان شمالی به عنوان یکی از سه استان پیشگام در این حوزه ورود کرده است دادگاه‌های صلح تاکنون در سه حوزه قضایی فاروج, مانه و سملقان و گرمه ایجاد شده و خراسان شمالی به عنوان یکی از سه استان پیشگام در این حوزه ورود کرده است به گزارش عرشه آنلاین دادگاه‌های صلح در 3 شهرستان استان خراسان شمالی با هدف ایجاد صلح...

وب‌گاه الف

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمار سفر 21 میلیون نفر به استان مازندران را قابل بحث دانست و با بیان اینکه «به نظر می‌رسد آمار سفر به این استان به درستی اعلام نشده است»، گزارشی آماری از وضعیت سفر و اسکان در تعطیلات بلند نیمه شهریورماه 1403 را ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد سلامت مسعود پزشکیان، به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی روز یکشنبه با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر در طرح «همسفران خورشید» به ارائه جزئیات ارائه خدمات پرداخت و اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی در 6 محور مواصلاتی اصلی و 12 محور فرعی و در استان خراسان رضوی و محور‌های منتهی به آن انجام شد. وی با اشاره به اینکه 127 هزار و 44 نفر از خدمات جمعیت هلال‌احمر بره‌مند شدند، افزود: در بین 26 هزار...

وب‌گاه الف

ثبت‌نام عمره پاییزی در تهران و 15 استان دیگر آغاز شد. اعزام متقاضیانی که در این دوره ثبت‌نام کنند از 28 شهریورماه انجام می‌شود و تا پایان آذر 1403 ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ثبت‌نام عمره پاییزی در تهران و 15 استان دیگر آغاز شد. اعزام متقاضیانی که در این دوره ثبت‌نام کنند از 28 شهریورماه انجام می‌شود و تا پایان آذر 1403 ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن کلاهبردار که با جعل اسناد و مدارک زمین‌های زراعی متعلق به آستان قدس را فروخته بود از سوی پلیس شیروان دستگیر شد. زن کلاهبردار که با جعل اسناد و مدارک زمین‌های زراعی متعلق به آستان قدس را فروخته بود از سوی پلیس شیروان دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ مجید یگانه‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان شیروان اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با سوء‌استفاده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی خبر داد سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی خبر داد به گزارش عرشه آنلاین؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در 10 استان برای شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز طی 3 روز آینده وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثبت‌نام عمره پاییزی در تهران و 15 استان دیگر آغاز شد. اعزام متقاضیانی که در این دوره ثبت‌نام کنند از 28 شهریورماه انجام می‌شود و تا پایان آذر 1403 ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به اجرای طرح همسفران خورشید، از ارائه خدمات امدادی به بیش از 127 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس شمال هرمزگان و جنوب و جنوب غرب کرمان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: یکشنبه (18 شهریور) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس، شمال هرمزگان، جنوب و جنوب غرب کرمان و دوشنبه تا پنجشنبه (19 تا 22 شهریور) در ارتفاعات مرکزی البرز در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت...