پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود وعده‌ها، سود سهام عدالت در ماه خرداد واریز نشد و در تیر و مرداد نیز خبری از آن نبود. اما احتمال دارد که در ماه شهریور، مرحله سوم سود سهام مربوط به سال مالی منتهی به اسفند 1401 در ماه مرداد پرداخت شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از رگبار باران و رعدوبرق در 12 استان از جمله تهران خبر داد و برای 8 استان هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

در سال‌های اخیر، سود سهام عدالت در دو نوبت به حساب دارندگان آن واریز شده است: یکی در پاییز و دیگری در اواخر زمستان. در سال گذشته، سود مرحله دوم حدود 30 درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین در سال 1402، سود سهام عدالت برای متوفیان نیز پرداخت گردید. به افرادی که در زمستان سال گذشته موفق به دریافت سود سهام عدالت خود نشده‌اند، وعده داده شده که در خردادماه 1403 حساب آنها شارژ خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ روز جمعه 23 شهریور برای استان‌های گلستان، نیمه شمالی آذربایجان غربی، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، شمال زنجان و ارتفاعات استان‌های مازندران، سمنان، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود. فعالیت این سامانه بارشی روز...

وب‌گاه مشرق نیوز

بجنورد_ رئیس پلیس راه خراسان شمالی از واژگونی خودروی پژو پارس در محور قره میدان شهرستان سملقان با 3 کشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کمبودهای مقطعی انسولین در این استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام رئیس پلیس راه خراسان شمالی واژگونی خودرو در محور قره میدان شهرستان سملقان 3 کشته بر جا گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس پلیس راه خراسان شمالی واژگونی خودرو در محور قره میدان شهرستان سملقان 3 کشته بر جا گذاشت.

وب‌گاه الف

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بیش از 70 میلیون و 255 هزار و 646 وسیله نقلیه بین‌شهری در مردادماه امسال در راه‌های بین‌شهری کشور تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 6 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعد وبرق و کاهش محسوس دما در 21 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعد وبرق و کاهش محسوس دما در 21 استان و وزش باد شدید و احتمال طوفان گرد و خاک در 15 استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی دهانه پل‌ها، کانال‌ها و آب‌روها، خودداری از محلول‌پاشی و سم‌پاشی باغات و مزارع و انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف...