پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

151 موتورسیکلت سنگین به ارزش کارشناسی 16 میلیارد تومان در 2 مزایده، فردا 22 شهریور ماه عرضه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی با اعلام این مطلب اظهارداشت: در بازه زمانی یاد شده شاخص اهدای مستمر در کل کشور به بیش از 55 درصد رسید که نزدیک به 2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت و بیش از 15 درصد اهدا کنندگان را اهدا اولی‌ها تشکیل دادند. همچنین درصد اهدا کنندگان با سابقه که اقدام به اهدای خون کرده اند، حدود 30 درصد بود و شاخص اهدای بانوان با وجود شیب ملایم...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به رشد 5 درصدی اهدای خون در کشور نسبت به سال گذشته گفت: تهران از مصرف‌کنندگان عمده خون و فرآورده های آن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از افزایش 5 درصدی اهدای خون در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر دا.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فرماندار جاجرم در خراسان‌شمالی گفت: زلزله 3.8 ریشتری امروز (چهارشنبه) شوقان را لرزاند که خوشبختانه خسارتی نداشت. فرماندار جاجرم در خراسان‌شمالی گفت: زلزله 3.8 ریشتری امروز (چهارشنبه) شوقان را لرزاند که خوشبختانه خسارتی نداشت. زلزله‌ای به بزرگی 3.8 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، امروز شوقان در شهرستان جاجرم را لرزاند.

خبرگزاری تسنیم

اولین دوره رقابت‌های انتخابی کیک بوکسینگ دانشجویی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی دانشگاه پیام نور و به منظور شناخت نفرات برتر با موفقیت برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصطفی حاجی زاده اظهار کرد: گروه های ارزیاب محلی از جمله دهیاران در حال بررسی میدانی از منطقه این زمین لرزه هستند که تاکنون هیچ‌گونه خسارتی گزارش نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار جاجرم در خراسان‌شمالی گفت: زلزله 3.8 ریشتری امروز (چهارشنبه) شوقان را لرزاند که خوشبختانه خسارتی نداشت.

خبرگزاری مهر

بیش از 60 پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در رابطه با گزینش در وزارت آموزش و پرورش به رئیس جمهور هشدار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه این رویداد هنری به میزبانی استان خراسان شمالی، عصر روز دوشنبه (19 شهریور) با حضور تقی صادقی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی)، حسن ناهیدی (معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی)، مینا صدری (دبیر جشنواره سی و یکم)، جعفر واحدی (دبیر اجرایی جشنواره)، علی هوشمند (معاون هنری اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ)، شرکت‌کنندگان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نامه 60 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان کشور به مسعود پزشکیان رییس جمهور برای توجه ویژه به فرایند گزینش معلمان و نظارت بر دخالت‌های غیرکارشناسانه در فرایند گزینش منتشر شد. متن نامه به شرح زر است: بسم الله الرحمن الرحیم مسامحه و سهل انگاری در تعلیم و تربیت خیانت به اسلام و جمهوری اسلامی و استقلال فرهنگی یک ملت و کشور می‌باشد و باید از...

خبرگزاری مهر

آزمون استخدامی بانک تجارت در مهر ماه 1403 برگزار می شود و زمان ثبت نام آزمون نیز 17 الی 23 شهریور ماه است.

خبرگزاری مهر

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: تعداد متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه استان خراسان شمالی نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه فرارو

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمار سفر 21 میلیون نفر به استان مازندران را قابل بحث دانست و با بیان اینکه «به نظر می‌رسد آمار سفر به این استان به‌درستی اعلام نشده است»، گزارشی آماری از وضعیت سفر و اسکان در تعطیلات بلند نیمه شهریورماه 1403 را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام سازمان بورس، تاکنون مجامع 9 شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برگزار شده است