پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی در 12 استان از جمله تهران طی امروز تا دوشنبه 19 شهریور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجری طرح گندم و برنج وزارت جهاد کشاورزی از خرید تضمینی گندم به میزانبه 11 میلیون و 910 هزار تن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجری طرح گندم و برنج وزارت جهاد کشاورزی از خرید تضمینی گندم به میزانبه 11 میلیون و 910 هزار تن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

مجری طرح گندم و برنج وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به 11 میلیون و 910 هزار تن تا صبح شنبه 17 شهریور ماه رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس مشخصات و شرایط دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تحت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دفترچه کنکور سراسری سال 1403تعداد 107دانشگاه شرایط خوابگاهی خود را اعلام کرده اند. همچنین؛ بر اساس شرایط اعلامی از سوی دانشگاههای کشور، تعداد 4 دانشگاه خود را فاقد خوابگاه اعلام کرده اند و در مقابل 28 دانشگاه اعلام کرده...

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد گفت: 90 درصد زکات جمع آوری شده در کشور صرف امور معیشتی، حمایتی و توانمندسازی محرومان می‌شود.

خبرگزاری مهر

مجری طرح گندم و برنج وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به 11 میلیون و 910 هزار تن تا صبح شنبه 17 شهریور ماه رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجری طرح خودکفایی گندم گفت: براساس آمار از ابتدای فصل برداشت تا صبح امروز 11 میلیون و 910 هزارتُن گندم از کشاورزان خرید تضمینی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت حداقل و حداکثر هزینه سفر عمره مفرده را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا از پایان شهریورماه آغاز می شود زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا از پایان شهریورماه آغاز می شود به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا توضیح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد طی 5 روز آینده برای برخی مناطق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. امروز در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، ارتفاعات البرز،‌جنوب و شرق فارس، رگبار باران، رعدوبرق و وزش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خاوری گفت: امکان برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به شیوه الکترونیکی این فرصت را فراهم کرد تا مجامع این شرکت‌ها به حدنصاب برسد.

وب‌گاه فرارو

آخرین داده‌ها درباره میزان فقر در ایران تا سال 1401 به‌روز شده و مطالعه آن نشان می‌دهد یک‌سوم خانوار‌های ایرانی حداقل به‌نوعی با خط فقر مطلق مواجه‌اند و ضریب جینی از مرز 40 صدم گذشته و شاخص نابرابری درآمد در ایران هم 5/27 و در آموزش 1/37 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس هواشناسی: با گذر امواج کم‌دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور درسواحل دریای خزر استان‌های اردبیل خراسان شمالی ودر ارتفاعات البرز افزایش ابر رگبارباران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود