پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

ظرفیت نهایی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1403 در سه گروه عادی، سهمیه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و سهمیه عدالت آموزشی مناطق محروم به میزان 16 هزار نفر تعیین شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در 10 استان برای شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز طی 3 روز آینده وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در 10 استان برای شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز طی 3 روز آینده وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم

علی بحرینی، استاد کارگاه نقاشی سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، می‌گوید که بیشتر آثار رسیده به این بخش، از کیفیت قابل توجهی برخوردار بودند و این روند، نویدبخش آن است که نسل جوان نقاشان ایران حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی در 12 استان از جمله تهران طی امروز (شنبه، 17 شهریور) تا روز دوشنبه (19 شهریور) خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام سازمان هواشناسی احتمال وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر در 12 استان کشور وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان هواشناسی احتمال وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر در 12 استان کشور وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی دهانه پل‌ها، کانال‌ها و آب‌روها، خودداری از محلول‌پاشی و سم‌پاشی باغات و مزارع و انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف...

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی در 12 استان از جمله تهران طی امروز (شنبه، 17 شهریور) تا روز دوشنبه (19 شهریور) خبر داد.

وب‌گاه الف

مجری طرح گندم و برنج وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به 11میلیون و 910هزار تن تا صبح شنبه 17 شهریور ماه رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقت یکشنبه (17 شهریور) در شمال شرق آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های سمنان، تهران و البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب غرب و جنوب کرمان، شرق و شمال و غرب هرمزگان و شرق و جنوب فارس، دوشنبه (18 شهریور) در شرق گیلان،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مجری طرح گندم و برنج وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به 11 میلیون و 910 هزار تن تا صبح شنبه 17 شهریور ماه رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های موسمی اعلام شد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی در 12 استان از جمله تهران طی امروز تا دوشنبه 19 شهریور خبر داد.