یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج _ تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست لرستان از مشاهده چهارمین پلنگ در زیستگاه‌های این استان طی امسال خبر داد.

خبرگزاری مهر

قزوین - دیدار دو تیم شمس آذر و فجر سپاسی را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ آزادگان دانست.

وب‌گاه ورزش سه

در شرایطی که شمس آذر تا حد زیادی شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش داده، جنگ بین دیگر مدعیان صعود دنبال می‌شود.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعی راه ها را اعلام کرد که بر اساس آن ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس محدوده‌های «انارک» و «هزارچم» نیمه سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

معصومی گفت: امروزبرخی محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی وشرقی و اردبیل بارش برف وباران وبرخی محورهای استان‌های مازندران، گیلان، اصفهان، چهارمحال وبختیاری، فارس و خراسان جنوبی دارای بارش باران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن نوروز و هجوم مسافران به این استان، گفت: فرمانداران باید در سه محور ارتباطی و شهر‌های مسافر پذیر مازندران در ایام نوروز بسته‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ معنوی دیار علویان را اجرایی کنند. سلگی رویکرد برنامه‌های دولت در حوزه عفاف و حجاب را فرهنگی و تبیینی دانست و افزود: تشکیل تیم‌های بازرسی از تفرج گاه‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی استان برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان و اردبیل است. در دیگر جاده‌های کشور گزارشی از بروز پدیده‌های جوی نداشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: آزادراه کرج _قزوین حدفاصل پل کردان تا پل هشتگرد فردا به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج و محور شهریار - تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر تازه‌ترین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار - تهران محدوده میدان معادن پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و در دیگر محور‌های مواصلاتی گره ترافیکی خاصی نداریم و تردد به شکل...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 15 کیلومتر از طول 90 کیلومتر چهارخطه کوهدشت به خرم آباد باقی مانده که پیش بینی می شود تا سال 1402 اتمام و به بهره برداری برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه‌ها گفت: نخستین رادار تولید داخل توسط دانشگاه صنعتی اصفهان تولید شده است.