یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام شروین حاجی‌پور، اجرا کننده آهنگ «برای» در میان برگزیدگان جایزه گرمی 2023 به چشم می‌خورد. زمزمه‌های حضور تک‌آهنگ شروین حاجی‌پور از ماه‌ها پیش و پس از انتشار این قطعه شنیده شد؛ به طوری که 115 هزار درخواست ثبت شده در کارزار اینستاگرامی و تیک‌تاکی گرمی، 83 درصد از شرکت‌کنندگان خواهان اعطای جایزه ویژه گرمی به شروین حاجی‌پور شدند و در نهایت آکادمی گرمی یک بخش تازه تاسیس به بخش‌های مختلفش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کمیسیون مشترک صیانت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا جایی که بنده و سایر همکارانم در جریان هستیم اساسا طرح یا کمیسیون ویژه‌ای تحت عنوان صیانت در مجلس وجود نداشته و برخی از همکاران باید پاسخ دهند که چرا به دنبال بازی با امنیت روانی جامعه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زینب موسوی، کمدین ایرانی و خالق شخصیت «امپراطور کوزکو» از حکم دو سال حبس برای خودش خبر داده بود و امروز در اینستاگرامش نوشته است: «برای دختری که حکمش تایید شد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله ترکیه دلار تهران را تکان داد. قیمت دلار امروز 17 بهمن 1401 افزایش داشت. قیمت دلار امروز روند صعودی داشت و از سامانه ناخدا هم خبری نبود. معامله‌گران معتقدند اثر زلزله شب گذشته ترکیه قیمت دلار تهران را لرزانده و تقاضای این اسکناس آمریکایی را افزایش داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک بازیکن فوتبال در کشور ترکیه زیر آوار زمین لرزه اخیر یافت شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس شهربابک در یک بازی خانگی از هفته 21 رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل خیبر خرم آباد تن به شکست داد تا امیدهای صعود به لیگ برتر کشور را کمرنگ‌تر از گذشته ببیند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رونالدو در روز تولدش استوری عاشقانه از خودش و همسرش منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورل به طور مرتب با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران گفتگو می‌کند. بورل در همین خصوص مدعی شد: ببینید، می‌توانم آخرین مکالمه خود را (با او) به شما بگویم: مجازات اعدام را متوقف کنید. سرکوب را متوقف کنید... اگر به همین روش ادامه دهید، رسیدن به هر نوع ترتیبات سیاسی را غیرممکن می‌کنید».

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار خوی گفت: آتش سوزی در کمپ اسکان شهرک ولیعصر خوی منجر به سوختگی 4 امدادگر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر امور خارجه روسیه از درز گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت ورزش ترکیه از تعلیق مسابقات ورزشی این کشور در پی زلزله خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه، 17 بهمن‌ماه) با 450 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت 24‌میلیون و 50 هزار تومان رسید.

خبرگزاری مهر

هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های سایپا و خیبرخرم آباد و تساوی شمس آذر قزوین برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایجاد موج های بزرگ در یکی از سواحل ترکیه پس از وقوع زمین لرزه مهیب در این کشور را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آخرین نرخنامه اعلامی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، هر کیلوگرم مرغ تازه با قیمت 52 هزار و 900 تومان در میادین و بازارها عرضه می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رابطه بین نوع رژیم غذایی و افسردگی و اضطراب، از جمله موضوعاتی است که در سال‌های اخیر توجه زیادی به آن شده است.