یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور کشور گفت: ترددها نسبت به سال قبل 28 درصد افزایش داشته و آنچه نگران‌کننده است، بحث جان‌باختگان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان با استناد به کتاب جدید طهماسب مظاهری، ماجرای یکی از خانه های مصادره‌ای را که در اختیار حسن روحانی قرار گرفته بود، روایت کرده است. او نوشته حسن روحانی نه حاضر بوده اجاره بدهد و نه پول خرید آن را می‌داده در حالی که مسئولان دیگری که خانه های مصادره‌ای را در اختیار داشتند اجاره پرداخت می‌کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای دولت این کشور مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، گفت که واشنگتن به دنبال مقابله با روابط امنیتی تهران - مسکو خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین حامیان توافق هسته‌ای 2015 با ایران امیدوارند که روزی بتوانند آن را احیا کنند. دو گزارش اخیر حاکی از آن است که ارتباط ایالات متحده با جمهوری اسلامی در پشت صحنه ادامه دارد و طرفداران سیاست خارجی حامی برجام بی سر و صدا در حال ایجاد زمینه‌های سیاسی برای تلاش نهایی برای احیای آن هستند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش آمادگی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان در مطلبی خواهان بررسی صلاحیت خریداران اموال دولت شد و نوشت:‌مدعیان اصلاح‌طلبی در حالی علیه طرح مولدسازی املاک و دارایی‌های دولت جنجال می‌کنند که به هنگام تصدی دولت، کارنامه‌ای فاجعه‌بار در زمینه واگذاری شرکت‌های دولتی و همچنین تحمیل کسری بودجه بی‌سابقه به دولت رئیسی برجای گذاشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله دیگری امروز ترکیه را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک که پیشتر در هرمزگان آغاز شده بود، با پیوستن سه استان قزوین، گیلان و مرکزی در هفته گذشته وارد مرحله تازه‌ای شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لژیونر فوتبال ایران گفت: در زلزله ترکیه یکی از دنده‌هایم شکست، اما جان سالم به در بردیم. بازیکنی که روز گذشته به تیم ما گل زده بود، متاسفانه زیر آوار جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل ارتش گفت: امروز انقلاب اسلامی به دلیل ماهیت و عملکرد و تعقیب جدی آرمان‌ها و وفادار ماندن به شعارهای اصلی و اساسی، در معرض دشمنی و خصومت قدرت‌های استکباری قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرائت «سوره فتح» به خودی خود نه عامل تهدید است و نه عجیب، اما زمانی که علی‌اف، کنار رود ارس را بر می‌گزیند، هم تعجب‌برانگیز است و هم معنادار

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهتر است هر چه سریع تر مقامی مسوول در این زمینه و انتشار این شایعه اطلاع رسانی علمی صحیح انجام دهد. یک اطلاع رسانی بر پایه دانش که بتواند مخاطب را اقناع کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از پریناز ایزدیار بازیگر نقش اصلی سریال جیران حسن فتحی، با پسرش در سریال جیران را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شروین دوست داشتنی است. چه می شد شروین خودش جایزه اش را می گرفت. به او تبریک می گفتند و برای مشارکت عمومی می شد از نظرات این نسل استفاده کرد و او غیر خودی تلقی نمی شد و می توانست در هر انتخابی شرکت کند. از شروین و جایزه و نبوغش مهمتر، محتوای همه آن برای ها بود که می تواند مانیفست نیازهای نسل فعلی شناخته شود. این نسل قربانی شنیده نشدن و شناخته نشدن هستند

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد؛ از صبح امروز (دوشنبه) 61 دانش آموز با علائم مسمومیت تنفسی از مجموع 8 مدرسه قم توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.