یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: اولین مجوزها برای مولدسازی به دو وزارتخانه آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روح حاکم بر این دو بیانیه براندازی و عبور از نهادهای قانونی جمهوری اسلامی است. منتها یکی به روش نرم و دیگری به روش سخت. از این روست که باید گفت این خاتمی و موسوی دو روی یک سکه‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: حال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در مناطق زلزله‌زده ترکیه، تاکنون خوب گزارش شده و اقدامات فوری برای انتقال آنان به مکان مناسب در جریان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شهروند ترکیه حدود 2 ساعت پس از وقوع زلزله سحرگاه امروز، با انتشار توئیتی خواستار نجات خود از زیر آوار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال آتش سوزی بزرگ کارخانه ای در آمریکا تیم های آتش نشانی حدود ساعت 6:30 صبح به بلوک 1100 خیابان واشنگتن جنوبی رسیدند. تصاویر هوایی نشان می دهد که آتش در چندین نقطه با دود شدید در حال شعله ور شدن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از چهارشنبه تا جمعه در بیشتر مناطق کشور کاهش دمای 4 تا 8 درجه‌ای رخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی جدید تیم ملی قطر اولین اظهار نظر خود بعد از امضای قراردادش را انجام داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر جوان می‌گوید دوست اینترنتی‌اش و پسر همراه او، با فریبکاری او را به باغی کشاندند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس انجمن مهندسی زلزله ایران با اشاره به زلزله خوی و ترکیه نسبت به وقوع حادثه مشابه و مرگبار در تهران هشدار جدی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هم میهن نوشت: تعجب ما در این است که چه سیاستی پشت این رفتارها وجود دارد تا در روزی که عفو رهبری اعلام می‌شود، خانم محمدی بازداشت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اردوغان امروز در بیانیه ای جدیدترین آمار کشته شدگان و زخمی های زمین لرزه شدید در کشورش را اینگونه رسانه ای کرد: در زلزله امروز 1541 نفر کشته و 9733 تَن هم مصدوم شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه آذربایجان مدعی شد که حمله چند روز پیش به سفارت این کشور در تهران از پیش برنامه‌ریزی شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه در یک تماس تلفنی با همتای سوریه ای خود در خصوص آخرین وضعیت زلزله رخ‌داده در مناطق شمالی و غربی سوریه گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، امروز (دوشنبه 17 بهمن ماه) با برگزاری 8 دیدار در شهر‌های مختلف برگزار شد که شمس‌آذر صدرنشین مسابقات در قزوین مقابل استقلال ملاثانی به تساوی صفر بر صفر دست یافت، اما همچنان با 42 امتیاز در رده اول جدول قرار گرفت. تیم‌های سایپا و خبیر خرم‌آباد که در رده دوم و سوم جدول لیگ یک حضور دارند، بازی‌های خودشان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با ابراز تاسف مبنی بر اینکه در دهه اخیر تداوم خشکسالی، کاهش نزولات جوی و نوسانات سطح آب دریای خزر و از طرف دیگر مهار آب‌های سطحی در حوضه آبریز بالادست، موجبات گسترش خشکی آن تالاب از غرب به شرق را فراهم کرده است، گفت: به طوری که بررسی آخرین تصاویر ماهواره‌ای نشان دهنده کاهش حدود 30 درصد از سطح تالاب (15 هزار هکتار) و خشکی آن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت دو نفر از اشرار مسلح طی درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.