یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» گفت: «تا آنجا که من می‌دانم جایگزینی برای توافق برجام وجود ندارد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

باند فرودگاه «هاتای» در ترکیه بر اثر زلزله آسیب دید و به شدت ترک خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنش‌ها بین دو کره همزمان با آزمایش‌های اتمی کره شمالی در سال گذشته میلادی و رزمایش‌های مشترک سئول و واشنگتن تشدید شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حال حاضر مشکلی در پرواز‌ها به ترکیه وجود ندارد و محدودیتی هم در این بخش به ما اعلام نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حلقه منتقدان فیلم لندن فیلم «تار» ساخته «تاد فیلد» را به عنوان برترین فیلم سال 2022 معرفی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه عنوان و تیتر نامه اعمال شخص مؤمن، حب علی بن ابی طالب (ع) است، گفتند: باید بکوشیم تا حق شیعه بودن را ادا کنیم و شیعه عملی باشیم نه شیعه لفظی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عصرایران با اشاره به انتقادات روزنامه کیهان از میرحسین موسوی نوشت: این چه فرهنگی است که اگر جوانی موافق ما باشد جوانی او را ستایش کنیم و اگر مخالف باشد بگوییم خام است و بی تجربه. اگر پیری موافق ما باشد حکمت و خرد او را ستایش کنیم و اگر مخالف باشد بگوییم مبتلا به فراموشی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جنبه مثبت کسب جایزه گرمی از نقطه نظر مالی بیشتر برای هنرمندانی چشمگیر است که بیشتر در پشت صحنه فعالیت می‌کنند تا جلوی میکروفون.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق عنوان کرد: رهبر انقلاب آغوش نظام را به روی همه فرزندان این کشور گشودند؛ با تدبیر رئیس محترم قوه قضائیه این عطوفت شامل محکومان و متهمان شد اما باید تمام دانشجویان، هنرمندان، روزنامه‌نگاران، فعالان سیاسی و کنشگران اجتماعی و ایرانیان خارج از کشور را به چشم فرزندان عزیز این کشور دید که آغوش گشوده نظام همه آنها را دربرمی‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو شورای رقابت گفت: موضوع مهم برای شورای رقابت این است که یک فضای رقابتی در بازار شکل بگیرد و هم منافع تولید کننده حفظ شود و هم منافع مصرف کننده.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه ایران، در نشست خبری هفتگی، ضمن تبریک دهه فجر تصریح کرد که انقلاب اسلامی ایران بدون هیچ گونه مداخله خارجی و ببا خواست و اراده مردم ایران، به پیروزی دست یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر اظهارات توهین‌آمیز یک پزشک نسبت به یک بانوی محجبه و روحانیت در شهرستان کاشمر، دستورات لازم خطاب به دادستان عمومی و انقلاب کاشمر صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: براساس قانون، اگر کسی بدون مجوز وارد طرح ترافیک شود، باید عوارض را به خود شهرداری‌ها پرداخت کند و دلیلی برای اعمال جریمه رانندگی بیشتر برای آن شخص وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش لبنان از پیوستن یک خلبان زن به نیروی هوایی این کشور برای اولین بار در تاریخ لبنان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس با تأکید بر لزوم مدیریت زمان در اجرای طرح رتبه بندی تصریح کرد: زمان محدودی در اختیار داریم و اگر دیر اقدام کنیم، امکان دارد استان‌هایی که سریع‌تر طرح رتبه‌بندی معلمان را نهایی می‌کنند، در اولویت اجرای این طرح قرار بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میثم لطیفی، رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: سال آینده حق اولاد و عائله مندی به ترتیب 600 هزار و 300 هزار تومان خواهد بود.