یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی، در واکنش به بیانیه خاتمی گفت: اصلاح‌طلبی به‌معنای گذشته آن، که حضور در انتخابات و کار در داخل سیستم برای بهبود امور است، به بن‌بست رسیده است. مصداق آن انتخابات 98 بود و این سیاست در انتخاب 1400 به‌وضوح اثبات شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است و ثبات نسبی دلار در این روزها کمکی به ثبات قیمتی بازار خودرو نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرام بعد از چند روز دوباره با من تماس گرفت و با یادآوری فیلم ضبط شده و تهدید از من خواست به او پول بدهم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره کنترل سل و جذام مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: برآورد ما این است که یک‌چهارم تا یک‌پنجم جمعیت کشور یک زمانی از زندگی‌شان، از ابتدای تولد تا سن فعلی، میکروب سل وارد بدن آنها شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از برگزاری نشست طرح سئوال از وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست یوسف نوری پاسخگوی سئوالات نمایندگان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرصت افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه برای شرکت در قرعه کشی ایران خوردو تا پایان ساعت 24، روز چهارشنبه 19 بهمن ماه تمدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحث استفاده از بازیکنان امید پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان هنوز داغ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر یورگن لوکادیا، ستاره هلندی سابق پرسپولیس در پاسخ به یکی از دنبال‌کنندگان خود در فضای مجازی مدعی شد که از او جدا شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از وزرای دولت سیزدهم گفت: اگر صاحب نظران و صاحبان تریبون اطلاعات جامع و کاملی نسبت به موضوعاتی که علاقه‌مند هستند راجع به آن موضع بگیرند و نظر دهند، پیدا می‌کردند شاید بیش از 90 درصد این اختلافات پیش نمی‌آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیو ضبط شده از شهر اسکندرون ترکیه پس از زلزله دیشب و خسارت‌ها و ویرانی‌هایی که به جا گذاشت.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبر داد که طرح صیانت از فضای مجازی دستورکار مجلس خارج شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در آخرین روز عرضه سکه در بورس پیش بینی کرد: اتمام عرضه ربع سکه در بورس فعلا بازار را التهابی نخواهد کرد و ثبات در روزهای آتی همچنان حاکم بر بازار خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان نوشت: «ستار» با آهنگ «شازده خانم» که به گفته خودش به افتخار دختر بزرگ پهلوی دوم خوانده بود، جایگاهی ویژه یافت. ستار یک ماه قبل از انقلاب، به خارج از کشور رفت و تاکنون در لس‌آنجلس ماندگار شده است و طبق گفته‌های خودش، تنها بعد از سقوط جمهوری اسلامی قصد دارد به ایران برگردد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به داستان اخیر، باید به معمایی که درباره وریا غفوری شکل گرفته، نگاهی نافذتر کرد تا مشخص شود کدام موضوع باعث شده وریا غفوری در فوتبال برتر ایران بدون تیم بماند: مسائل سیاسی یا مشکلات فنی؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

تولد نوزاد سوری زیر آوار؛ مادر فوت کرد.