دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عصر ایران

این فرد در آخرین استوری در صفحه شخصی خود متنی با مضمون «آخرین لبخند من» منتشر کرده است که شواهد احتمال خودکشی وی را تقویت می کند.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عامل تیراندازی به اماکن خصوصی و کشف سلاح در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری دانا

کاملی با بیان این که جابجایی بیش از 25هزار مسافر در فرودگاه خرم‌آباد انجام شده است گفت: تعداد پروازها در نیمه دوم سال افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری دانا

نجمه فائز گفت: حضور در مناطق محروم باعث شود تا رنج و مشکلات مردم این مناطق را فراموش نکرده و با حضور خود باعث شکوفایی امید در دل مردم باشیم، و این بزرگترین مزیتی سفرهای جهادی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: جمعی از نمایندگان مجلس طرحی را تدوین کرده‌اند که دانشجویان در صورت هنجارشکنی در دانشگاه‌ها و ارتکاب جرائمی همچون ایجاد آشوب و بلوا، تخریب اموال، فحاشی و توهین به مقدسات در دانشگاه ها به مدت 10 سال ممنوع الخروج شوند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون فناوری وزیر علوم، فناوری و تحقیقات گفت: "دستیار فناوری" یک طرح بسیار موفق در سطح کشور است که در حال حاضر 2 هزار و 200 دانشجو در این طرح مشغول به فعالیت هستند و حقوق دریافت می کنند.

خبرگزاری مهر

اتباع غیرایرانی داوطلب شرکت در آزمون دکتری تخصصی سال 1402 باید علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون، دارای شرایط اعلام شده در دفترچه ثبت نام هم باشند.

خبرگزاری دانا

تیم‌های بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم شهری و روستایی لرستان تیم‌های بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم شهری و روستایی لرستان اعزام شدند. اعزام شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

ویسکرمی با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه صدر فولاد خرم آباد گفت: مواد اولیه برای تولید در این کارخانه تامین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های شمالی گفت: تردد در محور‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران _ شمال و آزادراه قزوین _رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان است؛ ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی راه ها را تشریح کرد و گفت: تردد در جاده چالوس از ساعت 6 تا 24 امروز ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم

برنامه شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مهدی مهدوی کیا در تشریح خبر دستگیری 2 سارق عامل شهادت مامور انتظامی در بروجرد بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری 15 بروجرد ساعت پنج و سی و پنج دقیقه صبح امروز حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود 2 سرنشین یک دستگاه سواری پژو را مشاهده کردند که در حال سرقت از یک کامیون حامل بار در محور خرم آباد - بروجرد بودند، سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام...