دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تردد روان در مجورهای شمالی کشور و بارش باران در جاده‌های 5 استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک روان در جاده‌های کشور خبر داد و اعلام کرد که در برخی از محورهای سه استان کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش باران گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در برخی از محورهای سه استان کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش باران گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک روان در جاده‌های کشور خبر داد و اعلام کرد که در برخی از محورهای سه استان کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش باران گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ضمن تشریح وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی، گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2458 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.7 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگینی در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل مهرشهر تا امامزاده طاهر و محدوده پل فردیس، همچنین در محور تهران - شهریار در برخی از مقاطع را شاهد هستیم.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور درباره آخرین وضعیت ترافیکی توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری مهر

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2449 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 9.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دروغ تجاوز آرمیتا عباسی، اقدامی سازماندهی شده از بالاترین سطوح جامعه آمریکا است.

خبرگزاری تسنیم

جریان غالب رسانه‌ای غرب این روزها تمامی توان و ابزارهای خود را به کار گرفته تا از اغتشاشات در ایران در راستای منافع سیاستمداران بهره‌گیری کند و به نظر می‌رسد برخی رسانه‌های غربی در این زمینه حتی خط مشی حرفه‌ای رسانه و اعتبار خود را نیز به میان گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع بیمه سلامت کشور گفت: طی چند ماه اخیر 6 میلیون نفر از افراد فاقد بیمه ساکن در مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر کشور تحت پوشش این سازمان قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2446 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.7 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15.3 اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 انجام شده است.

خبرگزاری مهر

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2446 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.7 درصد افزایش را نشان می‌دهد.