دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه استان با بیان اینکه بسیج عصاره ای از شجاعت ملت است، گفتند: پیروز این میدان نیز امت اسلامی ایران است و در نهایت دشمنان هستند که شکست می خورند.

خبرگزاری دانا

مرحله داوری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان در خرم آباد آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از بارش باران در محورهای مواصلاتی 11 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در محور چالوس از بارش باران دراین محور و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2446 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش 6.1 درصدی تردد را نیبت به روز قبل نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تردد روان وسایل نقلیه در محورهای شمالی و بارش باران در جاده‌های 13 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه برقرار است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی داوران بازی‌های هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت‌های یک دقیقه‌ای، دو دقیقه‌ای، سه دقیقه‌ای، پنج دقیقه‌ای و هفت دقیقه‌ای برای نمایندگان جهت بیان مطالب‌شان وجود دارد و هر زمان که این فرصت تمام شود، بعد از 15 ثانیه اخطار، میکروفن خود به خود قطع می‌شود.

خبرگزاری مهر

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2452 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.9 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خودروبر یکی از مدرن ترین و پرسابقه ترین واحدهای خودروبر در و همه ی نقاط کشور است ما در جهت امداد بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف نموده ایم که به طور مداوم اطلاعات خود را درباره ی خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی نموده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از لحظات نفسگیر از عملیات نجات کودک یک ساله از سقوط توسط همسایه‌ها را مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمودوند، نماینده خرم آباد با بیان اینکه ما نمایندگان خدمتگزار و نوکر مردم هستیم، گفت: آقایان با داد و فریاد پشت تریبون اجازه ندادند که صدای من به بقیه برسد. درست است که وقتم تمام شده بود اما باید کلامم را هم به پایان می‌رساندم؛ خدا به ما لرها حنجره‌ای داده که دیگر به بلندگو نیازی نداریم. آنها این را می‌دانستند و نگذاشتند من از این استعداد خدادادی‌ام استفاده کنم؛ این نامردی مطلق بود.