دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: آیت الله اعرافی، عمامه را کفن روحانیت دانست و تصریح کرد: بدخواهان نظام بدانند روحانیت تا آخرین نفس پای آرمان‌های اسلام و انقلاب می‌ماند... روحانیت هرگز عقب نشینی نخواهد کرد

خبرگزاری مهر

نماینده فوتبال قزوین در رقابت های لیگ دسته اول با پیروزی در هفته سیزدهم توانست به صدرنشینی خود ادامه دهد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دیدار تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان مقابل مهمان خود خیبر خرم آباد در هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

خبرگزاری دانا

چگنی با اشاره به اینکه سیلاب شب گذشته به برخی از منازل روستاهای خرم‌آباد خسارت‌زده است، گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها، نیروهای ستاد بحران در آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری دانا

اکبری به آخرین میزان بارندگی‌ها در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین بارندگی در شول‌آباد الیگودرز با 45 میلیمتر به ثبت رسیده است.

خبرگزاری دانا

قدمی با بیان اینکه 6 تیم برای رفع آبگرفتگی‌ها در خرم‌آباد اعزام شدند، گفت: 4 نفر گرفتار در طبیعت گنجینه کوهدشت نجات پیدا کردند.

خبرگزاری دانا

در آخرین رنگ بندی اعلام شده، 7 شهر لرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وب‌گاه فرارو

بیشتر شدن بارش‌ها در مرکز لرستان طی امروز جمعه، سبب آب گرفتگی معابر و خیابان‌های شهر خرم آباد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ساعتی قبل لرستان شاهد سیلاب و بارش باران شدیدی بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا بر پیش بینی و هشدارهای هواشناسی، خرم آباد لرستان درگیر سیل شد.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه پیشرفت موشکی ایران نشان دهنده اقتدار کشور است، گفتند: موقعیت راهبردی ایران در نظم نوین جهانی حائز اهمیت است.

خبرگزاری دانا

آیت اله اعرافی با بیان اینکه دشمنان قصد مخدوش کردن گفتمان انقلاب را دارند، گفت: ملت با بصیرت ایران توطئه ها را خنثی می کنند.

خبرگزاری دانا

گودرزی گفت: تصادف در آزادراه بروجرد - خرم‌آباد 3 کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: اهل سنت ایران محب اهل بیت و طرفدار نظام بوده و شهدای فراوانی در این راه تقدیم کرده‌اند، انتقادات آنها نباید به اختلافات مذهبی یا مخالفت با نظام تعبیر شود.