دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری دانا

در آخرین رنگ‌بندی اعلام‌شده، 8 شهر استان لرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - وزیر صمت با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد تولید داشته ایم، اظهار داشت: امسال در شش ماهه اول نسبت به سال‌های قبل 13 درصد رشد صادرات داشته ایم.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه هیچ قدرتی نمی تواند ملت ایران را شکست دهد، گفتند: دانشگاه و مدرسه نباید محل حضور اغتشاشگران باشد.

خبرگزاری دانا

مردم خرم آباد بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، حماسه ای بی نظیر خلق کردند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم «مهر سینمای ایران»، در چهار استان لرستان، زنجان، همدان و سمنان برگزار شد. محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی در رویداد لرستان از اهمیت برگزاری این برنامه و لزوم گام برداشتن به سمت سینمای بومی سخن گفت.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین انواری گفت: شهدای این چند روزه مردانه ایستادند تا بگویند همه شما هم بایستید، ایستادند تا پرده غفلت را از کنار چشمانشان کنار بزند و همه در صف انقلاب، دشمن واحد را بشناسیم.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تردد روان وسایل نقلیه در محورهای شمالی خبر داد و اعلام کرد: محور هراز و چالوس یکطرفه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحید موسوی خواننده اهل لرستان و برگزیده «عصر جدید» که در روزهای گذشته بازداشت شده بود، ساعاتی پیش به قید وثیقه از زندان مرکزی خرم آباد آزاد شد.

خبرگزاری مهر

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2399 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکس عجیب منتشر شده از دورهمی مازیار لرستانی با بازیگران زن ایرانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جایگاه سینمای ایران در میان کشورهای صاحب سینما گفت: به دنبال ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تخصیص بودجه برای حوزه تولید فیلم در استان‌ها هستیم.

خبرگزاری دانا

قدمی با بیان اینکه تیم‌های هلال احمر لرستان در حالت آماده‌باش هستند، گفت: 9 پایگاه آماده اسکان اضطرای است.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، شهرخودرو سپیدرود در سه پرونده مالی محکوم شدند.

وب‌گاه ورزش سه

فوتبال قزوین تا اکنون حضور در لیگ برتر را تجربه نکرده اما با وجود تیم خوبی چون شمس آذر امیدوار است به این آرزوی دیرینه دست پیدا کند.