جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران اعلام شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه‌ای به بزرگی 3/2 ریشتر حوالی دوزین از توابع مینودشت را لرزاند.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع اسبق پرسپولیس این روزها در چالش بزرگی در شهرداری آستارا دنبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محسن اسلامی» اظهار کرد: فعالیت ستاد انتخابات وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 21 اردیبهشت ماه به صورت منسجم و هماهنگ با 15 استان کشور شدت گرفته است. وی برگزاری انتخابات 11 اسفند 1402 را مطلوب دانست و عنوان کرد: عطف به ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هر داوطلبی باید یک پنجم آرای صحیح را کسب...

وب‌گاه الف

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: حدود یک‌ساعت پس از اتمام رأی‌گیری ما قادر به اعلام نتایج خواهیم بود. در تهران نیز با توجه به رقابت 32 نامزد، انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و خروجی صندوق‌های الکترونیکی سریع خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور زمین لرزه‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر ساعت 10 و 11 دقیقه صبح امروز یکشنبه نقده را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خروج یک دستگاه اتوبوس ایرانی از جاده‌ای در جنوب ارمنستان منجر به وقوع حادثه‌ای تلخ شد. خروج یک دستگاه اتوبوس ایرانی از جاده‌ای در جنوب ارمنستان منجر به وقوع حادثه‌ای تلخ شد. به گزارش عرشه آنلاین، خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس - قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن 5 ایرانی و زخمی شدن 9 تن دیگر شد. تصاویری از محل تصادف ببینید.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد_ ایرنا_ معاون‌وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تعداد خانوارهای فاقد مسکن در لرستان یک مساله و چالش است گفت: اکنون یکصد هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان وجود دارد.

وب‌گاه الف

بروجرد_ ایرنا _ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: هم اکنون حدود 2 میلیون و 500 هزار واحد در بخش های مختلف نهضت ملی مسکن در کشور در حال ساخت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در عراق کشته شد. اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در عراق کشته شد. به گزارش عرشه آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته چالوس استان مازندران با دو زلزله 3 و 3.7 لرزید و در خوی استان آذربایجان‌غربی دو زلزله به بزرگی 2.7 و زلزله‌های 2.8،2.9 و 4.2 رخ داد. در هفته گذشته چالوس استان مازندران بعد از زلزله‌ای به بزرگی 3 در عمق 9 کیلومتری با زمین‌لرزه دیگری به بزرگی 3.7 لرزید. به گفته دکتر مهدی زارع، استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله گسل اصلی مرز شمالی استان مازندران شامل گسل‌های...

وب‌گاه فرارو

در هفته گذشته چالوس استان مازندران با دو زلزله 3 و 3.7 لرزید و در خوی استان آذربایجان‌غربی دو زلزله به بزرگی 2.7 و زلزله‌های 2.8،2.9 و 4.2 رخ داد.