جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

محافظ سابق خاتمی که در ماه‌های اخیر در مصاحبه‌ای از قصد خود برای ترور رئیس جمهور وقت گفته بود حالا می‌گوید که در سال پایانی ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی تمایل داشت که در سفر او به خرم‌آباد ترورش کند اما فکر می‌کرده که «صلاحدید رهبری این نیست» و از این کار منصرف شده است. محافظ سابق خاتمی که در ماه‌های اخیر در مصاحبه‌ای از قصد خود برای ترور رئیس جمهور وقت گفته بود حالا می‌گوید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محافظ سابق خاتمی که در ماه‌های اخیر در مصاحبه‌ای از قصد خود برای ترور رئیس جمهور وقت گفته بود حالا می‌گوید که در سال پایانی ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی تمایل داشت که در سفر او به خرم‌آباد ترورش کند اما فکر می‌کرده که «صلاحدید رهبری این نیست» و از این کار منصرف شده است. نماینده مردم تهران جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ی مجلس و نحوه اثرگذاری این مصوبه...

وب‌گاه مشرق نیوز

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز با انجام 7 دیدار پیگیری می شود که مصاف پرسپولیس و آلومینیوم از حساسیت بالایی برخوردار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به 10 محور رسید.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام مدیرعامل بانک شهر ترکیب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله در مرزن‌آباد؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله 3.7 ریشتری در نزدیکی چالوس زلزله‌ای که مرزن‌آباد از توابع چالوس را لرزاند، هیچ خسارتی نداشته است.، مدیر بحران استان مازندران با اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: «زلزله‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر، ساعت 17 و 28 دقیقه عصر سه‌شنبه (4اردیبهشت) حوالی مرزن‌آباد، واقع در مازندران را لرزاند. هم اکنون بعد از گذشت یک شبانه روز و بررسی ارزیابان هیچ خسارتی...

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان سعید اخباری که تا اینجای فصل در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفته‌اند، همچنان بابت موضوع داوری و هفته‌های باقی مانده نگران هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از این به بعد، سوسک‌هایی پنج سانتیمتری با یک کوله‌پشتی 15 گرمی قرار است افرادی را نجات دهند که اسیر آوارهای زلزله می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در 22 حوزه برای انتخاب 45 نماینده در 21 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که بیش از 90 درصد مرغ اجداد جوجه‌یک‌روزه از کشور‌های دیگر تامین می‌شد حال رئیس سازمان اقتصادی کوثر می‌گوید که ایران با دانش متخصصان از واردات اجداد از کشور‌های غربی بی نیاز شد و در زمره هشت کشور دارنده این فناوری استراتژیک قرار گرفته است. ناصر فخاری حتی می‌گوید که ظرفیت صادرات به کشور‌های دیگر نیز ایجاد شده است. براساس آمار سامانه سماصط...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کودک 5 ساله ای در بازی با اسلحه خاله 15 ساله خود را به کام مرگ کشاند. کودک 5 ساله ای در بازی با اسلحه خاله 15 ساله خود را به کام مرگ کشاند. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد روز سه شنبه بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: کودک پنج ساله ای در بازی با اسلحه و تیراندازی غیر عمد، خاله 15 ساله خود را به کام مرگ کشاند.

وب‌گاه الف

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

وب‌گاه فرارو

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین، معادل 12000 میلیارد ریال، در سال صرفه‌جویی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیگیری و ورود سازمان بازرسی کل کشور پیرامون راه اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

خبرگزاری اکو نیوز