جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

خیبر خرم آباد با نتیجه پرگل 3 بر صفر موفق شد شهرراز شیراز را از پیش رو بردارد و صدرنشین لیگ یک شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «نقطه تسلیم؛ خاطرات شفاهی فرمانده بسیجی محمود امینی از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس» نوشته حسین بهزاد، مرداد 1402 توسط نشر 27 بعثت منتشر شد و روایت یکی از فرماندهان جنگ را در بر می‌گیرد که از بازماندگان تیپ و لشکر 27 محسوب می‌شود و خاطرات شفاهی‌اش دربرگیرنده تاریخ تشکیل تیپ 27 از بهمن 1360 تا آخرین‌روز جنگ است. او فرمانده‌گردانی است که 9 مرتبه...

وب‌گاه گسترش

گزارشی از وضعیت بازار در آستانه شب یلدا در گفت‌وگو با روسای اتحادیه‌های صنفی؛ با نظارت اتاق‌های اصناف، بازار به استقبال شب یلدا می‌رود. با نزدیک شدن به آخرین روزهای فصل پاییز و فرارسیدن شب یلدا، خانواده‌های ایرانی همانند سال‌های گذشته در تکاپوی برگزاری آیین‌ها و سنت‌های ویژه طولانی‌ترین شب سال هستند. بازار نیز رفته‌رفته خود را برای شب یلدا و عرضه مایحتاج این شب آماده می‌کند. اصنافی...

خبرگزاری تسنیم

2 تشکل صنفی حوزه تجهیزات پزشکی با تاکید بر رفع نواقص احتمالی در عملکرد هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، مدعی شدند: "تخریب و انحلال این مرکز موجب تضعیف تولید داخل و هدررفت منابع ارزی کشور می‌شود."

وب‌گاه فرارو

سردار تیمور حسینی با بیان اینکه میزان جریمه تخلفات رانندگی در ایران بازدارنده نیست گفت: پلیس راهور پیشنهاد داده است جرایم رانندگی چند برابر شود و این افزایش بالای 200 تا 300 درصد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ فوتبال بر اساس قوانین سه تیم لیگ یکی را از جام حذفی فوتبال کنار گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

مراسم قرعه کشی مرحله سوم رقابت های جام حذفی، امروز برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری کنگره ملی 6 هزار و 555 شهید لرستان با خانواده 4 شهید مدافع حرم این استان دیدار و از مقام این شهیدان تجلیل کرد.

خبرگزاری تسنیم

مسعود رجوی درحالی در سال 1399 مُرده است که پیش از آن، به دلیل پیشرفت بیماری دیابت، مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود.

وب‌گاه گسترش

پنجاه و یکمین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل (آمیکو) در استان لرستان آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی آمیکو، اولین نمایندگی آمیکو در استان لرستان و در شهر خرم آباد با کد 2402 فعالیت خود را آغاز کرد. مراسم افتتاحیه روز سه شنبه دوم آبان ماه در محل نمایندگی آمیکو در خرم آباد با حضور مدیران دفتر مرکزی آمیکو و میهمانان این نمایندگی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از دیرباز، حصار کشیدن و تعیین کردن یک محوطه برای محدوده‌های خاص، امری رایج و حیاتی بوده است. در دنیای مدرن امروزی هم حریم شخصی و مرز بندی یک امر تعیین کننده است که در مکان‌های مختلف و به اشکال گوناگون به‌کار می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

فجرسپاسی در پایان هفته نهم لیگ دسته اول موفق شد به صدر جدول رقابت‌ها برسد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مظفر افشار، معروف به پدر بلوط ایران، یک هوادار محیط زیست، نیکوکار و پیمان‌کار ساختمان ایرانی است. افشار بیش از 30 سال است که در حوزه حمایت و احیای محیط زیست، جنگل‌ها و نیز در بالاترین اولویت، حفاظت و احیای درختان بلوط فعالیت داشته‌است.