دوشنبه 16 مهر 1403

خطیب نماز عید فطر بجنورد: افول استکبار جهانی نزدیک است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خطیب نماز عید فطر بجنورد: افول استکبار جهانی نزدیک است

بجنورد - ایرنا - خطیب نماز عید سعید فطر بجنورد گفت: مبارزه مردم فلسطین در گذشته تنها با سنگ بود اما این روزها هزاران موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند که این وضعیت بیانگر نزدیک شدن افول استکبار جهانی است.

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه و با قلدری مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را آواره می کند و فلسطینی ها هم حق دارند با شلیک موشک از خود دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در ادامه با اظهار تاسف از کشته شدن ده ها دختر دانش آموز افغانستانی نیز گفت: این حادثه بسیار ناراحت کننده و دردناک است که در سرزمین های اسلامی حتی کودکان به شهادت می رسند.

وی همچنین بر کمک خیران در طرح مواسات تاکید کرد و افزود: در این طرح مردم مومن و خیر غذای گرم و بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردند که ارسال کمک ها بیش از سال های گذشته است.

حجت الاسلام نوری به وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: هم اکنون بخشی از اقشار جامعه نیاز به کمک دارند که باید در این شرایط مواسات ر ا ادامه دهیم.

براساس این گزارش، نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مساجد، زیارتگاه ها و اماکن متبرکه مناطق شهری و روستایی استان خراسان شمالی برگزار شد.

همچنین پایگاه هایی از سوی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در محل اقامه نماز عیدفطر برپا شده است.

*س_برچسب‌ها_س*