پنج‌شنبه 14 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حضور محمدرضا اخباری در تیم گل گهر تکلیف استقلال در خط دروازه مشخص شد و آبی‌ها برای تقویت در خط دروازه یک دروازه‌بان خارجی جذب می‌کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

249 قانون‌گذار مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور از وی خواستند اقدام‌های بیشتری برای ممانعت از دستیابی ایران به توانایی تولید سلاح هسته‌ای انجام داده و در راستای اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اشگاه استقلال چند روزی می‌شود که جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرده و این روز‌ها به دنبال خریدن بازیکنان موردنظر این مربی جوان است. با این حال، وایرال شدن تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام حسابی خبرساز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات بخشنامه جدید وزیر آموزش و پرورش به ادارات کل وزارت آموزش و پرورش و مدارس و آخرین وضعیت نتایج آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده رفسنجان گفت: به نظر می رسد مجلس انگیزه ای بر اصلاح و تصویب لایحه عفاف و حجاب ندارد اما کار خدا زمین نمی ماند و قومی می آید بهتر از ما و کار زمین مانده را انجام می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری خانم معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حالا با توجه به حجم آسیب های ماجرای اخیر و جان هایی که از دست رفته، برخی خبرگزاری های دولتی مانند ایرنا و برخی چهره های سیاسی مانند عبدالرضا داوری، تعارف را کنار گذاشته اند و بی پرده درباره معضل مسمومیت الکلی در ایران نوشته و اظهار نظر کرده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار از وضعیت نقل و انتقالات استقلال در پست‌های مختلف و برنامه‌های جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را در عرشه آنلاین بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرها حاکی از انتصاب علیرضا علی احمدی پدر زن مهردادبذرپاش به سمت هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اقتصادی و رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه دولت در کالابرگ فعلا حمایت در قالب سبد غذایی است اما ممکن است در آینده از سبد سلامت مانند شوینده‌ها هم حمایت کند، گفت: احتمال دارد در آینده اعتبار مازاد برای دهک‌های 4 تا 9 هم اجرا شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قتل‌های ناموسی در ماه‌های اخیر، در شهرها و استان مختلف ایران به شدت افزایش یافته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئولان و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضا صبح امروز (سه‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آستانه روز عرفه حضور تعداد زیادی از زائران باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس شورای شهر تهران: شایعه بازداشت عضو شورای شهر و استعفای شهردار تهران دروغ است

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شده‌اند و رئیس‌جمهور خواسته‌اند که به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ارتقای معیشت بازنشستگان شخصا ورود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و... سرمایه‌گذاری...