پنج‌شنبه 14 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه فرارو

پس از آن که «عماد» (پسر 24 ساله) به طور ظاهری در حضور قاضی «عارفی‌راد» چگونگی وقوع جنایت و به آتش کشیدن جسد را بازسازی کرد، «ف - ز» نیز مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و با معرفی کامل خود گفت: نقشه قتل را به طور مشترک طرح کردیم چرا که من دیگر نمی‌توانستم رفتار‌های خشن همسرم را تحمل کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان نوشت: سیدخلیل سجادپور - زمانی به هویت واقعی آن دختر در فضای مجازی پی بردم و فهمیدم که او زنی متاهل و دارای فرزند است که دیگر «عاشق» شده بودم و در مرداب این عشق مجازی دست و پا می زدم...

وب‌گاه مشرق نیوز

زمانی به هویت واقعی آن دختر در فضای مجازی پی بردم و فهمیدم که او زنی متاهل و دارای فرزند است که دیگر «عاشق» شده بودم و در مرداب این عشق مجازی دست و پا می زدم.

وب‌گاه گسترش

در ساعات گذشته، توکن SHIB روندی افزایشی را آغاز کرده است؛ زیرا خبر توکن‌سوزی 2 میلیاردی شیبا در جوامع رمزارزی وایرال شده است. در روزهایی که PEPE به عنوان میم کوینی جدید مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته، به نظر می‌رسد شیبا دوباره می‌تواند به صدر اخبار بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احضار روح و ارتباط با ارواح در صداوسیما خبرساز شد. در برنامه «زندگی پس از زندگی» یک زن جوان از ارتباطش با روح دختر خانمی که اقدام به خودسوزی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعصابم به هم ریخت و ناگهان چاقو روی دستم رفت و دستم را بریدم. خون که بیرون زد و چشمم به آن افتاد حالت جنون به من دست داد و از جایم بلند شدم و از شدت ناراحتی می‌خواستم خودزنی کنم که مهین تاج جلو آمد و من که خیلی عصبانی بودم چاقو را به قفسه سینه او زدم. که باعث مرگ همسرم شدم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هشتم فروردین پدر مهین تاج 40 ساله در بی‌خبری از دخترش دچار تشویش و نگرانی شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد. پس از بررسی ها قتل فجیع زن جوان در آپارتمانش مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خانواده دختری که اقدام به خودسوزی کرده بود، پیدا شد. پیش از این روح این دختر با تجربه‌گر برنامه «زندگی پس از زندگی» دیدار کرده بود و طلب بخشش داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشتم فروردین پدر مهین تاج 40 ساله در بی‌خبری از دخترش دچار تشویش و نگرانی شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: هشتم فروردین پدر مهین تاج 40 ساله در بی‌خبری از دخترش دچار تشویش و نگرانی شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خانواده دختری که اقدام به خودسوزی کرده بود، پیدا شد. پیش از این روح این دختر با تجربه‌گر برنامه «زندگی پس از زندگی» دیدار کرده بود و طلب بخشش داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابعاد تکان دهنده قتل مسلحانه داماد در مشهد روشن شد.

وب‌گاه فرارو

خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته - چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته،...

وب‌گاه 55 آنلاین

البته در این حادثه تنها این افراد با مشکل روبرو نشده اند و پیرزن ساکن در طبقه چهارم این ساختمان نیز به دلیل دود جمع شده در ساختمانش، مورد درمان قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلباخته دختر شده و همه زندگی اش را پای او گذاشته بود. فکر می کرد، او تنها عاشقی است که بالاخره به معشوقش می رسد اما سرنوشت جوری دیگر رقم خورد و در آتش عشق خود به شکل فجیعی جان خود را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: دلباخته دختر شده و همه زندگی اش را پای او گذاشته بود. فکر می کرد، او تنها عاشقی است که بالاخره به معشوقش می رسد اما سرنوشت جوری دیگر رقم خورد و در آتش عشق خود به شکل فجیعی جان خود را از دست داد.