یک‌شنبه 17 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دربی خوزستان بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

مستند "سه نهزارم" تصویری بدون روتوش از جنایتی است که داعش علیه زنان مرتکب شد و آنها را در معرض یک دوگانه عجیب قرار داد؛ کودک یا خانواده.

خبرگزاری مهر

کتاب «فصل شیدایی لیلاها» نوشته سیدعلی شجاعی توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ دوازدهم رسید.

خبرگزاری مهر

جلسه هم‌اندیشی بررسی وقایع اخیر کشور با حضور سرپرست دانشگاه و جمعی از نخبگان دانشگاه به همت دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گزارش «کانون حقوق بشر ایران»، حسن فیروزی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و در اثر شکنجه شدید به کُما رفته است. اما این سناریو از سوی مسعود کاظمی، یکی از چهره‌های برانداز، تکذیب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی‌های موجود نشان می‌دهد که فردی بانام حسن فیروزی هیچ‌گاه توسط قوه قضائیه یا نهادهای امنیتی دستگیر و زندانی نشده است اسیر عملیات روانی منافقین نشان می‌دهد که این فرد در پازل منافقین قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان شهریار از دستگیری 3 عضو شورای شهر شهرستان شهریار خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی پنجشنبه ها در این استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید تفرشی در روزنامه اعتماد نوشت: برخورد با موسسات مطالعات ایرانی در کشورهای دیگر یا نمایندگی های آنها در ایران، بحث جدیدی نیست و در دهه‌های متمادی این اتفاق رخ داده است، حتی قبل از انقلاب هم چنین حساسیت‌هایی وجود داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از ابتدای امسال تا 8 دی و طی 283 روز، 23 کارگر، به دلیل فقر، معوقات و طلب‌های مزدی یا تعدیل و اخراج از محل کار، خودکشی کرده‌اند که صرف‌نظر از تاریخ تقویمی ثبت خودکشی‌ها، به‌طور میانگین، هر 12 روز یک کارگر برای پایان دادن به زندگی خود اقدام کرده است. تمام متوفیان مرد بوده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: بررسی‌های «اعتماد» نشان داد که در 283 روز از سال جاری 23 کارگر به دلیل فقر، اخراج یا طلب‌های مزدی خودکشی کرده‌اند که 65 درصد قربانیان، ساکن استان‌های مرزی بوده‌اند

وب‌گاه فرارو

هفته گذشته یکی از راننده‌های شهرداری ارومیه خودش را کشت. فعالان کارگری گفتند دلیل خودکشی این راننده، معوقات مزد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد طی 283 روز، 23 کارگر به دلیل فقر، معوقات و طلب‌های مزدی یا تعدیل و اخراج از محل کار، خودکشی کرده‌اند که صرف‌نظر از تاریخ تقویمی ثبت خودکشی‌ها، به‌طور میانگین، هر 12 روز یک کارگر برای پایان دادن به زندگی خود اقدام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد چمشیر هیچ گونه مشکل علمی ندارد یک کار بزرگ را نظام آغاز کرده و به نتیجه رسیده، ما به غیر از آب به برق آن نیاز داریم برقی که تولید می‌کند کل هزینه های سد را بر خواهد گرداند در حالی که اکنون مشکل برق در کشور داریم و تاسیسات تولید برق سد توسط سرمایه گذار خارجی آماده شده است.