پنج‌شنبه 14 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا «لفظ فرقه رجویه» نوعی اَنگ سیاسی از سوی جمهوری اسلامی برای تحقیر سازمان مجاهدین است یا به راستی این گروه مسلح و عامِل ترور دارای شاخصه‌های اصلی یک فرقه سیاسی است؟

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

وارد آشپزخانه شدم و چاقویی را برداشتم و در حالی که همسرم مقابل تلویزیون دراز کشیده بود به سمتش رفتم و 2 ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش زدم و سپس وانمود کردم که دزد به قصد سرقت وارد خانه شده و همسرم در جدال با او به قتل رسیده است.

وب‌گاه گسترش

مجید شفیع‌پور رئیس موسسه ملی تغییر اقلیم و محیط‌زیست دانشگاه تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین

این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن روز مادرم که مانند همیشه با پدرم مشاجره می کرد ناگهان ظرف بنزین را روی خودش ریخت و کبریت را کشید. وحشت زده و هراسان فقط جیغ می کشیدم و سوختن مادرم را به چشم می دیدم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پدر و برادرش او را کشان‌کشان می‌بردند، «م» جلوی چشم فرزندان و همسرش التماس می‌کرده و درخواست کمک داشته تا بتواند همان‌جا، کنار همسر و فرزندانش بماند، اما دیگر از دست هیچ‌کس کاری ساخته نبوده است. در آخر او را به خانه پدری می‌برند و بعد از ضرب و شتم فراوان، موهای سرش را می‌تراشند. چند ساعت بعد، حدود 3:30 صبح، خبر خودکشی «م» را به امام جماعت روستا می‌رسانند».

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای تامین شهرستان آباده گفت: عامل وقوع قتل دو زن در شهرستان آباده در کمتر از 48 ساعت از وقوع دومین قتل در شهر شیراز دستگیر شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان گفت: همسرم را به نزدیکی رودخانه بردم و با چاقویی که همراهم بود او را به قتل رساندم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی که همسرش را با ضربات متععد چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که همسرش را با ضربات متععد چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

من و همسرم در تعطیلات عید به شهرستان رفته بودیم که در آنجا تلفنی به او خبردادند حال پدرش خوب نیست و به ناچار بازگشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد همسرکش که به‌دلیل عذاب وجدان خود را به آتش کشیده بود، در بیمارستان شناسایی شد.

خبرگزاری تسنیم

یک بازیکن فوتبال در کشور تونس در واکنش به اتهامی که به او نسبت داده شده بود، خودش را آتش زد و در نتیجه این حرکت جان سپرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فوتبالیستی چند وقت پیش پس از خودسوزی در بیمارستان جان داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموع بیماران کووید19 در کشور به 7 میلیون و 602 هزار و 767 نفر رسید.