یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه 55 آنلاین

اوایل سال جاری مردی به همراه دخترش به مأموران شکایت کرد و مدعی شد دخترش از سوی یک فرد معروف که عکاس چند شخصیت مشهور است، مورد تعرض قرار گرفته

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید آینده فوتبال را با نامزدهای کنونی ریاست این فدراسیون ناامیدکننده می‌بیند.

وب‌گاه فرارو

ساعت 22 سیزدهم خرداد سال 99 بود و خودروی سمند با نور چراغ هایش تاریکی جاده کاشمر به مشهد را می‌شکافت. راننده و برادرش که در زمینه خرید و فروش طلا فعالیت داشتند، پس از خرید و فروش مقداری طلا در کاشمر، در حالی به مشهد بازمی گشتند که بیش از 3 کیلوگرم طلا را با خود حمل می‌کردند.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: در بازداشتگاه برایمان شام آوردند. در را باز کردند تا به ما غذا بدهند. ما هم که از قبل نقشه فرار را کشیده بودیم، به ماموران حمله کردیم و اسلحه‌های ماموران را گرفتیم و خشاب اسلحه را درآوردیم. هفت نفره از بازداشتگاه متواری شدیم.

وب‌گاه فرارو

محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم....

وب‌گاه فرارو

سیلاب اخیر که بر‌اساس آمار‌های رسمی تا به امروز بیش از 120 کشته و مفقود و ده‌ها هزار میلیارد تومان خسارت مالی به‌جا گذاشته در‌حالی تکرار شده که تنها 7 ماه از وقوع سیلاب نسبتا وسیع در استان‌های جنوبی کشور در دی ماه 1400 گذشته بود و پیش از آن نیز در سال 1398 سیلاب گسترده دیگری از شمال تا جنوب ایران را شاهد بودیم که گرچه خسارات جانی آن به دلیل برخی مدیریت‌ها، کمتر از سیلاب اخیر بود، اما...

وب‌گاه فرارو

دکتر حمید سوری: در حال حاضر با توجه به ایجاد ساب واریانت‌های جدید، موج هفتم بیماری در کشور شکل گرفت و از آنجایی که قابلیت انتشار این ساب‌واریانت‌ها بسیار زیاد است، موارد ابتلایمان بسیار زیاد شد و به تبع بالا رفتن موارد ابتلا، بستری و مرگ هم بیشتر شد. البته نه مانند سویه دلتا که در آن نسبت افزایش مرگ بالا بود، در این واریانت میزان کشندگی کمتر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فصل گذشته فوتبال ایران این بود که آل‌کثیر رباط صلیبی پاره کرد و این موضوع به تأیید پزشکان رسمی هم رسید، اما خودش زیر بار داستان نرفت و با لجاجت به حضورش در تمرینات ادامه داد.

وب‌گاه فرارو

سفر ناصرالدین شاه به فرنگ و مواجهه با شکل پوشش زنان فرنگی و حضورشان در مجالس، نقطه عطفی در تغییر لباس زنان دربار و گسترش آن به زنان طبقه متوسط شد. تأسیس مدرسه‌های آمریکایی که فرایند آشنایی با تفاوت پوشش و شکل حضور زنان در اجتماع را برای زنان ایرانی آشکار کرد و اقداماتی که جمع کوچکی از زنان تحت عنوان جمعیت‌های خواهان آزادی انجام دادند، همگی در راستای بحث تغییر حجاب و نه کشف حجاب بود.

وب‌گاه فرارو

این حادثه در کیلومتر 25 محور بیرجند به اسدیه رخ داد که با اعلام حادثه 2 تیم از پایگاه میاباد و 2 تیم واکنش سریع به عنوان پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: حس مرموزی به سراغم آمد و بی‌اختیار گوشی تلفن همراهش را برداشتم تا ببینم داخلش چیست؛ وقتی وارد قسمت عکس‌ها شدم با دیدن چند عکس و فیلم از همسرم چنان عصبانی شدم و حالم دگرگون شد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که در خودرو داشتم او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردم.

وب‌گاه فرارو

صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 352 سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگیر، کیف‌قاپ و قاتل خبر داد و گفت: 76 باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم و همچنین 700 فقره سرقت مختلف در پایتخت کشف شد.

وب‌گاه فرارو

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وب‌گاه فرارو

بارش شدید باران و شدت گرفتن سامانه مانسون ظرف روزهای گذشته در باغملک استان خوزستان خسارات زیادی را به منازل مسکونی و زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده است. تخلیه گل و لای از منازل و باز کردن مسیرها توسط ماشین آلات سنگین و سبک در این منطقه ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. تعداد یک میلیون و 157 هزار نفر از داوطلبان در دوره ها و رشته های با آزمون مجاز به انتخاب رشته شدند.