یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه فرارو

امروز آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از 10 میکرون با عدد 141 است و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر گفت: مسافری سوار بر یک دستگاه پراید که راننده آن یک زن بود شده و بر روی صندلی کنار راننده نشسته است. در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده است و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با ورود به بزرگراه "امام علی" مسافر مرد وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو...

وب‌گاه فرارو

دختر 16 ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم...

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد قابل ملاحظه ابر‌های همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ از چهارشنبه تا پنجشنبه (12 و 13 مردادماه) در مناطق شمالی به‌ویژه ارتفاعات استان تهران خبرداد.

وب‌گاه فرارو

دادسری یزد اضافه کرد: "با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است".

وب‌گاه فرارو

تکیه نیاوران در روز 25 مهرماه سال 1383 به عنوان اثر ملی ایران به ثبت رسیده است.

وب‌گاه فرارو

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 74 بیمار مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

دفترچه انتخاب رشته جمعه چهاردهم مرداد منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز از روز دوشنبه هفدهم مرداد می‌توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: خیابان ولیعصر یکی از خیابان‌های ارزشمند تهران محسوب می‌شود و احتمالا مبلغی هم قوه قضائیه به عنوان جریمه برای مالک متخلف تعیین خواهد کرد و مجموعه حقوقی شهرداری تهران و منطقه یک پیگیر این مسئله هستند.

وب‌گاه فرارو

«رامسس دوم» که با نام «رامسس کبیر» هم شناخته می‌شود، به مدت 68 سال بر مصر حکومت کرد. مومیایی «رامسس دوم» همچنان تا به امروز باقی مانده است. مومیایی او در سال 1881 کشف شد. بر اساس تحقیقات صورت‌گرفته، «رامسس دوم» حدود یک‌متر و 80 سانت قد داشته و در زمان مرگ 90 ساله بوده است. مومیایی «رامسس دوم» اکنون در موزه ملی تمدن مصر نگهداری می‌شود.

وب‌گاه فرارو

محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه عملیات امدادونجات در 1669 نقطه متاثر از سیل صورت گرفته است، گفت: 167 شهرستان، 130 شهر، 1386 روستا و 153 محور مواصلاتی تحت سیل و آبگرفتگی قرار داشتند که عملیات امدادی در آن‌ها از سوی هلال احمر انجام شده است. در جریان این عملیات‌ها به 61 هزار و 127 نفر امدادرسانی شده و 8585 نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین 3018 نفر نیز به نقاط...

وب‌گاه فرارو

سردار حسین رحیمی در پاسخ به پرسشی درباره تغییر شیوه موبایل‌قاپی‌ها نیز گفت: طبیعتا سارقان مانند سایر مجرمان دائما در حال تغییر شیوه سرقت هستند. تعداد زورگیری زیاد نشده، اما شیوه‌ها تغییر کرده است. پلیس با هر گونه سرقت در زمان‌های مختلف برخورد می‌کند و از لحظه‌ای که یک سرقت اتفاق می‌افتد و ما به عنوان پلیس مطلع می‌شویم با آن برخورد می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

به تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک زن ضبط شده است نگاه کنید.

وب‌گاه فرارو

نیرو‌های بهره‌برداری شرکت واحد که از طریق نظارت به صورت هوشمند و همچنین کنترل میدانی، ایستگاه‌ها و خطوط را رصد می‌کنند، بر اساس تراکم مسافر و تقاضای سفر در برخی ساعات، تعدادی از اتوبوس‌ها را به صورت کامل به آقایان و در بعضی ساعات به طور کامل به بانوان اختصاص می‌دهند تا با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها، نسبت به برداشت بخشی از مسافران و ایجاد تعادل و توازن در خطوط اقدام کنند.

وب‌گاه فرارو

نوبت اول کنکور سراسری 1402 در روز‌های 29 و 30 دی ماه 1401 برگزار می‌شود. ثبت نام برای این نوبت از آزمون در روز‌های 8 تا 14 آبان ماه 1401 انجام می‌گیرد و نوبت دوم کنکور سراسری 1402 در روز‌های 14 و 15 تیرماه 1402 برگزار می‌شود و ثبت نام برای این نوبت از آزمون در روز‌های 15 تا 21 فروردین ماه 1402 انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.