یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی به رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: همه افراد مکلف به اعلام آخرین نشانی خود به سازمان ثبت احوال هستند.

وب‌گاه فرارو

سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

وب‌گاه فرارو

2 نفر از اعضای مسلح این تیم قاچاقچی به همراه شناور متخلف با حکم مقام قضایی در اسکله ناوتیپ412 ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در توقیف هستند و محموله ضبط شده مواد مخدر پس از صورت جلسه به ضابط قضایی و انتظامی در حال تحویل است.

وب‌گاه فرارو

با حضور تیم های نوپو و پلیس امنیت زوج جوان که مسلح بودند دستگیر و اعضای خانواده نجات یافتند.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد از غرق شدن جوان 23 ساله در کانال آب در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

وب‌گاه فرارو

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بر خود لازم می‌داند تا در تمامی بخش‌ها حجاب اسلامی و عفت عمومی به طور کامل رعایت و پیاده‌سازی شود و در این باب همواره آمر به معروف و ناهی منکر می‌باشد.

وب‌گاه فرارو

وقتی پزشک نسخه الکترونیک می‌نویسد می‌تواند گزینه یک، دو یا سه بار دریافت دارو بدون ویزیت پزشک را فعال کند. به این شرط، امکان دریافت دارو از داروخانه وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی عصرگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

مستند «قاضی و مرگ» برنده جایزه آیفیک از جشنواره سینما حقیقت و برنده برتا فاند از «جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام» سرنوشت عجیب مردی که 4 هزار حکم اعدام صادر کرده است، سه‌شنبه 11 مرداد ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه فرارو

عجیب‌تر آنکه، مطابق این قانون، چنانچه یک پزشک عمومی بر اساس علم و سوگند پزشکی به مادری توصیه به غربالگری سلامت جنینش را بکند مجرم تلقی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر هفته گذشته پرونده ای در خصوص متواری شدن یکی از اوباش سابقه دار که دارای سوابق محکومیتی متعددی از جمله خفت گیری، شرارت، فروش سلاح جنگی و.. بود، دریافت کردیم.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

جت‌های خصوصی در سال بیش از 33 میلیون تن گاز گلخانه‌ای منتشر می‌کنند که این مقدار بیشتر از انتشار گاز گلخانه‌ای در سال توسط کشور دانمارک است.

وب‌گاه فرارو

عبدالرسول پورعباس با بیان اینکه 85 درصد ظرفیت پذیرش از طریق سوابق تحصیلی داوطلب که همان معدل کتبی دیپلم است انجام می‌گیرد، گفت: این معدل به صورت خوداظهاری از سوی داوطلب درج می‌شود و گا‌ها داوطلبان معدل را بالاتر درج می‌کنند. داوطلبان توجه داشته باشند هرگونه مغایرت معدل مانع از ادامه تحصیل داوطلب می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران: این سیل پس از بارش سنگین باران در دقایق انتهایی پنجم مرداد ماه به راه افتاد و از سمت شمال امامزاده داوود (ع) و از طرف بازارچه قدیم با عبور از رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف به درب بسته امامزاده برخورد کرد که با شکستن درب آستان، سیل با هرچه بر سر راه خود داشت اعم از اجناس رستوران‌ها و مغازه‌ها و وسایل سنگین و سبک وارد صحن امام حسین (ع) آستان مقدس...