یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: عضو پیشین شورای شهر تهران گفت: یک روز با اتوبوس شادی برخورد می‌شود، یک روز کارت مربی‌گری زنان را تعلیق می‌کنند و روز دیگر به آن‌ها اسپری فلفل می‌زنند.

خبرگزاری دانا

بیشتر آنها برای استفاده در خودروها و ساختمان ها طراحی و ساخته می شوند و وظیفه آنها معمولاً انتقال دمای آب است و یکی از کاربردهای آنها در خودروها خنک کردن آب برگشتی به موتور است.

خبرگزاری ایسنا

راهب بودایی در حالی که در آتش می سوخت، بی حرکت بر زمین نشسته بود و حتی ناله هم نمی کرد. تصاویر دلخراش خودسوزی او در تمام جهان منتشر شد و این اقدام سرآغاز سرنگونی حکومت فاسد نگودین دیم در پنج ماه بعد از این واقعه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: براساس پیش بینی انجام شده در لایحه بودجه 1401 برای نخستین بار در سال آینده مساله مربوط به اشتغال و بازنشستگی جانبازان و آزادگان عملیاتی می شود.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: اعتراضات و هشتگ زدن در فضای مجازی در مخالفت با طرح صیانت، تا این لحظه بیشتر از 100 نماینده اصلاح طلب مجلس دهم موثر بوده است که نتوانستند مانع فیلتر شدن تلگرام با 18 میلیون کاربر ایرانی شوند. همین اتفاق شاید دلیلی باشد برای اینکه زمان برای اصلاح‌طلبان به پایان رسیده است و اگرچه اصلاح‌طلبی از بین نخواهد رفت، اما جریان اصلاح طلب ایران در شرایط کنونی چیزی برای عرضه ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تجاوز نظامیان روس به اوکراین که با دستور تزار جدید (پوتین) آغاز شده، خاطره تلخ تجاوز قبلی آن کشور به چکسلواکی را به یادم آورد! در 1347(اوت 1968) که سال آخر دبیرستان بودم، لئونیدبرژنف تزار وقت شوروی دستور حمله نظامیان پیمان ورشو به خاک چکسلواکی را صادر و آن کشور را اشغال کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو (کلاهبرداری شبکه‌ای) با حدود 2 هزار شاکی، امروز در دو نوبت صبح و عصر به ریاست قاضی حسین سعیدی در شعبه 104 کیفری 2 دادگستری شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد. براساس کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ، آقایان حسین سامانی پور، مصیب معدنی پور، علی سامانی پور، یاسر سامانی پور فرزند صفی...

وب‌گاه عصر ایران

دختر در 13 سالگی شوهر داده شده، به پسر عمویی که هرگز دوستش نداشته! تحت تاثیر القائات فردی به خارج کشور می رود عقده گشایی می کند! پدر و عمویش او را بازمی گردانند و خوب می دانند تعصبات با او چه خواهد کرد اما بدون توجه، به مسلخش می برند!

وب‌گاه مشرق نیوز

فناوری نانو به بهبود چشمگیر و حتی متحول کردن بسیاری از بخش‌های فناوری و صنعت کمک می‌کند. دانشی که دانشمندان ایران چند سالی است که بر قله افتخار آن ایستاده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیلم کوتاهی از برخورد زشت مامور شهرداری تبریز با یک معلول در خیابان در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری در فضاهای مجازی درپی داشت و کاربران انتقادهای بسیاری به این مامور سد معبر شهرداری داشتند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سه روز از یک قتل ناموسی در اهواز گذشته؛ خوزستان اما هنوز از بهت و شوک یک قتل ناموسی دیگر بیرون نیامده است.

خبرگزاری مهر

فرید قاسمی در کتاب «اخگر انفجار» با بررسی پیشینه و پیامدهای چاپ مقاله «ایران و استعمار سرخ» می‌گوید این‌مقاله یکی از مانورهای ناشیانه جریان‌های خودکامه بود که به فروپاشی جریان مذکور انجامید.