یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایسنا

همکاری مشترک فناوران و شرکت‌های قطعه‌ساز منجر به انعقاد قراردادی شد که طی آن قطعه ایرانی محققان کشور در سیستم سوخت‌رسانی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا مانع از آتش‌سوزی در خودرو شود.

خبرگزاری مهر

محله شیخ جراح دوباره به کانون درگیری‌ها در فلسطین اشغالی تبدیل شده است. این بار خانواده محمود صالحیه اوج مظلومیت و عزتمندی فلسطینی‌ها را به نمایش گذاشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

213 نفر از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه به اثر سوختگی فوت کرده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (1399) که تعداد فوت 136 نفر بود، 56 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم گفت: جدایی حوزه از سیاست صدای جنگ نرم و خواسته انگلیس خبیثت است، برخی تلاش و تبلیغ می‌کنند غیرت دینی را خشونت بنامند ولی غیرت دینی بر خواسته از بصیرت و بصیرت شعبه‌ای از عقلانیت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: نظام جمهوری اسلامی از روی عمد و غرور با خانواده این عزیزان برخورد نکرده است و دادن نام شهید به این عزیزان یعنی این بچه‌ها در راه حق از دست رفتند و این موضع نظام نسبت به این عزیزان است.

وب‌گاه عصر ایران

در این واقعه فردی به علت مساله احساس و جواب رد شنیدن از دختر مورد علاقه خود درشاهین شهر اقدام به خودسوزی با اسید کرده بود و با دخالت شهروندان رو به رو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از قتل مردی 51 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از 24 ساعت در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم پاسداشت محمدعلی مجاهدی امشب با حضور شاعران پارسی زبان از کشورهای ایران، افغانستان، تاجیکستان، هند و پاکستان برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

برای نخستین بار پاداش پایان خدمت جانبازان با عددی معادل 9 هزار و 200 میلیارد تومان در بودجه سال آینده پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایسنا

حدود سه ماه پیش بود که همسر کارگر شهرداری دهدشت به علت فقر خودسوزی کرد و مسئولان در پی همدردی و کمک به این خانواده پیشقدم شدند اما حالا این کارگر شهرداری می گوید نه تنها خبری از وعده های مسئولان برای کمک به این خانواده نیست بلکه حقوق معوقه او را هم نمی دهند تا بتواند حداقل معیشت خانواده را تامین کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ماجرای «گوهر عشقی» که در هفته اخیر مورد توجه قرار گرفت و با روشنگری رسانه ملی ابعاد حقیقی آن آشکار شد؛ تازه‌ترین سوژه پروژه حقوق‌بشر در ایران است اگرچه آخرین نمونه آن نخواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

یک پژوهشگر سوانح طبیعی گفت: اگر قبلا نگران ریزش ساختمان‌ها در زمین لرزه‌های 6 ریشتر و بیشتر بودیم، اکنون ترک‌های ایجاد شده از محل فرونشست زمین روی ساختمانهای روستایی و شهری باعث شده تا نگران بروز زلزله‌هایی با شدت 4 ریشتر باشیم؛ محمدجواد بلورچی همچنین بیان کرد که رفسنجان، قطب پسته ایران به دلیل فرونشست سالیانه 30 سانتی‌متری به کانون تولید زغال پسته تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پژوهشکده سوانح طبیعی کشور گفت: اکنون 45 درصد از پهنه ایران در معرض خشکسالی حاد قرار گرفته که عمده مناطق درگیر با خشکسالی دارای جمعیت روستایی هستند.

خبرگزاری مهر

پژوهشگر مخاطرات طبیعی گفت: هم اینک 97 درصد از پهنه ایران دارای گسل‌های خطرناک و مستعد بروز زلزله است.

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ همدستی زن و شوهر برای خالی کردن حساب مردم / اعتراف باند دزدان سابقه دار سیم و کابل برق به 48 فقره سرقت / مرگ مرموز مرد میانسال در خانه سوخته / بازداشت 2 نفر مرتبط با حادثه خودسوزی در سیرجان / شرط پدر مقتول برای بخشش قاتل / روباه فراری شکار شد / شرط پدر مقتول برای بخشش قاتل