یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه 55 آنلاین

حال حاضر این فرد به مرکز درمانی منتقل شده و زمان انتقال حال عمومی وی خوب بود و هوشیاری کامل داشت و تحت درمان قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از کارگران شرکت دخانیات گلستان، از اقدام خودکشی یکی از همکاران خود خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری ایلنا، از خودسوزی یکی از رانندگان شرکت دخانیات گلستان خبر داده است.

وب‌گاه فرارو

مهران یونسی مدیر مجتمع دخانیات استان گلستان با تأیید این خبر گفت: راننده فصلی شرکت دخانیات به دلایل نامعلومی خودسوزی کرده و موضوع از سوی مسئولان مربوط در حال پیگیری و بررسی است.

خبرگزاری تسنیم

اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی سال 1397 در سفر خانوادگی به آلمان به اتهام تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی همایش سالیانه منافقین بازداشت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات گلستان آخرین جزئیات خودسوزی یکی از کارکنان این شرکت را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در برنامه فوتبال برتر حدود 4 ساعته، 3 ساعت درباره تیم استقلال، دلایل قهرمان شدن، کادر فنی، بازیکنان و... حرف زده شد و نکته جالب توجه سعی در حذف وریا غفوری کاپیتان آبی ها چه به لحاظ مطرح شدن اسم و نقش او در این قهرمانی بود. در طرحی که بر روی صفحه نمایش برنامه فوتبال برتر برای قهرمانی استقلال نشان داده شد، عکس وریا غفوری در میان بازیکنان مطرح و تاثیرگذار استقلال نبود که البته مورد انتقاد...

وب‌گاه عصر ایران

حرف‌های وریا شاید به مذاق برخی از مدیران صداوسیما خوش نیاید ولی غیر از واقعیت نیست و آنچه که او گفته است حرف دل بسیاری از مردم ایران است.

خبرگزاری دانا

بررسی میدانی نشان می دهد که وضعیت بازار در گرگان روند عادی دارد و تلاش اپوزسیون ضد دولت برای هرج و مرج کارساز نبوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اینجانب در گذشته طرفدار برخی دولت‌ها بوده‌ام که بعدا بعضا پشیمان شده‌ام. طرفدار دولت موجود هم نیستم؛ اما طرفدار انصاف و مدارا هستم. اخیرا دولت و مجلس سعی کرده‌اند در سیاست ارزی و قیمت آرد نیز تغییراتی ایجاد کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

این کودک در اثر سوءتغذیه در حال مرگ بود و لاشخور هم در همان نزدیکی منتظر مرگ این کودک نوپا نشسته بود تا بتواند غذایی برای خود تهیه کند. هیچ کس نمی‌داند...

وب‌گاه فرارو

در کش‌وقوس پرونده، محمدرضا حدادی هفت بار تا پای چوبه دار رفت و برگشت و در یکی از این دفعات خواهرش برای اینکه بتواند جلوی اجرای حکم او را بگیرد اقدام به خودسوزی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تالاب مرزی هورالعظیم در جنوب غرب کشور در خوزستان و در انتهای حوضه آبریز کرخه قرار دارد. این تالاب از بهار پارسال و در پی تنش آبی در حوضه کرخه با بحران خشکی مواجه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیل افزود: بنابراعلام پلیس دیوان عالی آمریکا، این حادثه اواخر روزگذشته (جمعه) ساعت 18:30 (به وقت محلی) رخ داد و فردی که اقدام به خودسوزی کرده بود با یک فروند بالگرد به بیمارستان منتقل شد. هیل گزارش داد: پلیس تاکنون هویت وی را مشخص نساخته و از وضعیت او اطلاعی در دست نیست، در پی وقوع این حادثه، پلیس متعلق به کنگره و پلیس دیوان عالی وارد عمل شدند،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مرد معترض با خودروی خود به حصارهای سفارت روسیه در پایتخت رومانی حمله کرد و سپس با پاشیدن بنزین خودسوزی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاهش بارندگی‌ها و تازیانه خشک‌سالی دشت‌های لرستان را بی‌آب کرده و خوشه‌چین کشاورزان این استان نیز از اراضی حاصلخیز به ساقه‌های لاغر کشت تن داده است.