یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری مهر

فرید قاسمی در کتاب «اخگر انفجار» با بررسی پیشینه و پیامدهای چاپ مقاله «ایران و استعمار سرخ» می‌گوید این‌مقاله یکی از مانورهای ناشیانه جریان‌های خودکامه بود که به فروپاشی جریان مذکور انجامید.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مهم ترین دلایل تکرار قتل های ناموسی، خلاهای قانونی در این رابطه است. حال آن که در موارد متعدد دیگر فراتر از شرع و بر اساس نظریه مصلحت، عمل می‌شود و در این فقره هم چون یک شهروند را کشته حکومت می‌تواند ورود کند و به خانواده و قبیله بسنده نشود.

خبرگزاری مهر

نویسنده رمان «دیشموک سرزمین نت‌های تلخ» گفت: زنان دیشموک رسانه‌ای برای روایت مشکلاتشان ندارند. من هم پس از دیدن توئیتر حجت‌الاسلام اسماعیل آذری به مشکلات آنها پی بردم و ایده رمان شکل گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کلی سرچ کردم تا اسمی از قربانی زن کشی اهواز پیدا کنم، به قول شیما قوشه (وکیل) خیلی از زنان کشته شده اسمی ندارند انگار!

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف شدن پدیده‌های اجتماعی نیازمند برنامه‌ریزی و شناخته شدن علل تاثیرگذار و فاکتورهای به وجود آورنده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: حال عمومی دستفروشی که اقدام به خودسوزی کرده بود، خوب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر دیروز در میدان امام حسین خرم آباد یک جوان دستفروش خرم آبادی پس از برخورد ماموران سدمعبر شهرداری با وی، دست به خودسوزی زد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از خودسوزی با کمک ماموران شهرداری بلافاصله آتش خاموش می‌شود و دستفروش را به بیمارستان منتقل می‌کنند که در ناحیه دست و صورت دچار سوختگی می‌شود و هم اکنون حال عمومی این دستفروش خوب است.

خبرگزاری ایسنا

فرماندار خرم‌آباد توضیحاتی در خصوص حادثه خودسوزی دستفروش خرم‌آبادی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا وسیما نوشت: حال دست فروش دچار سوختگی خوب است

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرماندار شهرستان خرم آباد جزئیات خودسوزی یک دستفروش در مرکز استان لرستان را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پرداخت معوقات جامعه ایثارگری گفت: 650 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت این معوقات درنظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایسنا

گرچه مسئولان گمرک در واکنش به ماجرای فاسد شدن کنجاله‌های سویا در بندر امام خمینی (ره) اعلام کردند که" این طبیعت این کالا است که در شرایطی دچار خودسوزی می‌شود و واردات آن نیز از این جریان مستثنی نیست"، اما در این بین، تاخیر در ترخیص کالا و ماندگاری آن در وضعیت آب‌و هوایی بنادر و نحوه نگهداری این کالای اساسی و سایر اقلام مربوطه می‌تواند تا حد زیادی در تخریب و فاسد شدن‌شان موثر باشد؛ کالاهایی...

خبرگزاری دانا

شخص که یکی از اهالی روستای چشمه کبود است جهت گرفتن قسط سوم تسهیلات خود به بنیاد مسکن استان ایلام مراجعه کرده که به دلیل عدم پاسخگویی مناسب از طرف بنباد اقدام به خودسوزی می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آتابای با المان‌هایی مثل برده‌داری جنسی پنهان شخصیت اصلی، تغییر مناسبات اجتماعی و اشاعه روابط ممنوعه‌، پس‌مانده سینمایی سریال‌های استانبولی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: سالانه 100 هزار نفر در کشور اقدام به خودکشی می‌کنند. این آخرین آماری است که رستم تقی وندی، معاون وزیر کشور از میزان خودکشی‌های در ایران داده است.