یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب سیرجان استان کرمان با بیان اینکه مرتبط با موضوع «خودسوزی» یک فرد در این شهرستان که به مرگ وی انجامیده، 2 نفر بازداشت شده اند اعلام کرد که براساس شواهد و مستندات فرد متوفی خودسوزی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از تبدیل خانه شعبان جعفری از فعالان کودتای 28 مرداد 1332 به مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

رمان «دیشموک، سرزمین نت‌های تلخ» نوشته شقایق فیروزی درباره دیشموک و سرنوشت زنانش توسط انتشارات روشنگران و مطالعات زنان است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - «آتابای»، آخرین ساخته نیکی کریمی، درام عاشقانه اجتماعی با بازی خوب هادی حجازی فر است که با تاباندن نوری بر یک قسمت تاریک از زندگی شخصیت اصلی داستان (کاظم)، نیشتری بر زخم‌های کهنه جامعه می‌زند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«گشت ارشاد 3» با فروش ده میلیارد تومانی در 10 روز، نشان داده که اگر با همین سرعت پیش برود، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 1400 را از آن خود خواهد کرد. تازه‌ترین ساخته سعید سهیلی، هفته گذشته، در گیشه نزدیک به هفت میلیارد تومان فروخت. در کنار این کمدی، فیلم «قهرمان»، ساخته اصغر فرهادی، همچنان هفته‌ای نزدیک به یک میلیارد می‌فروشد که بی‌گمان، پر مخاطب‌ترین درام سینمایی سال خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رادیو «موزاییک اف ام» تونس اعلام کرد که نیروهای مستقر در نزدیکی وزارت کشور تونس در خیابان «الحبیب بورقیبه» مانع حمله یک جوان با سلاح سرد به داخل مقر وزارتخانه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بختیار موسی‌زاده، پناهجوی کرد ایرانی که در کنار پناهجویان سرگردان دیگر در مرز بلاروس و لهستان چشم‌انتظار موافقت دولت لهستان برای ورود به این کشور اروپایی بود، بر اثر برودت هوا، یخ زد و جان باخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانواده های شهدای هسته ای با انتشار متن هایی از بنیاد شهید به دلیل «توهین» و «تحقیر» مسئولان این نهاد به این خانواده ها انتقاد کردند.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام شریفی و علی پایا در نشست مجازی «علوم انسانی اسلامی: محال اندیشی یا واقع بینی؟» به گفتگو و تقابل درباره علوم انسانی اسلامی و غیر اسلامی پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باورهای اشتباهی درباره تغذیه در دوران سرماخوردگی وجود دارد که باید آنها را اصلاح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در نشست جانبازان بالای 50 درصد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطره‌ای نقل شد که اشک احمدزاده را در آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت ترکیه روز پنجشنبه نسبت به تحریم‌های آمریکا موسوم به «کاتسا» واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه گرانی فعلی مرغ ناشی از اقدامات 3 ماه قبل دولت سابق است، گفت: اقدامات دولت فعلی در ترخیص نهاده‌های دامی آخر پاییز و ابتدای زمستان مشهود می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه گرانی فعلی مرغ ناشی از اقدامات 3 ماه قبل دولت سابق است، گفت: اقدامات دولت فعلی در ترخیص نهاده‌های دامی آخر پاییز و ابتدای زمستان مشهود می‌شود.