سه‌شنبه 17 مهر 1403

خوش‌رقصی برای دشمنان خیانت به خون شهدا است / فرش قرمزی که بهای باختن غیرت ایرانی شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
خوش‌رقصی برای دشمنان خیانت به خون شهدا است / فرش قرمزی که بهای باختن غیرت ایرانی شد

محسن حسن‌زاده گفت: فرش قرمز کن، دامی برای خوش‌رقصی و کنار گذاشتن فرهنگ اصیل ایرانی است که متاسفانه برخی بازیگران غیرت ایرانی خود را به فرش باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حسن زاده بازیگر و خواننده پاپ استان گلستان در واکنش به حواشی جشنواره کن، در گفت‌وگو با گلستان ما، گفت: در هر جای جهان که باشیم؛ باید به میهن، فرهنگ و دین خود افتخار کنیم؛ همانطور که مردم دیگر کشورها به خاک و میهن خود افتخار می کنند.

وی افزود: به ندرت دیده می شود که فردی یا اشخاصی غیرت میهنی خود را کنار گذاشته و برای خوش رفصی در مقابل دیگران، کشور خود را زیر سوال ببرد.

هنرمند استان گلستان گفت: متاسفانه جشنواره کن که ماهیت آن ترویج بی حجابی و بی حیایی است؛ فرصتی برای برخی از چهره ها و بازیگران برای خوش رقصی در مقابل دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

حسن زاده ادامه داد: یک ایرانی در هرجای جهان که باشد؛ باید به تمدن، فرهنگ و خاک خود ببالد و غیرت خود را به فرش قرمز نبازد؛ فرش قرمزی که با اهداف خاص پهن می شود تا از آن بهره برداری های سیاسی شود.

وی گفت: اظهارات علی دوستی در جشنواره کن، اظهاراتی خلاف واقع است؛ چرا که در کشور ما براساس قانون آزادی وجود دارد و ما برای این آزادی به کسی پاسخ نمی دهیم و در کنار آن، جایگاه زن و منزلت آن حفظ می شود؛ برخلاف کشورهای به ظاهر متمدن که زن در آن جوامع منزلت ندارد.

انتهای پیام /