شنبه 7 مهر 1403

دادگاه استیناف

دادگاه استیناف

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: اگر مدیریت کرونا طول کشید، باید لیگ را تمام کنیم و به فکر لیگ بعدی باشیم.

خبرگزاری ایسنا

درحالی که شیوع ویروس کرونا در کشور باعث لغو تمامی دیدارهای لیگ‌برتر فوتبال و فعالیت رسمی تیم‌های حرفه‌ای شده و اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران نیز توسط فیفا با ایرادات جدی‌ای مواجه شده است؛ حاشیه همچنان دست از سر باشگاه‌های ایرانی برنداشته تا سرآمد اخبار ورزشی کشور همچنان مسائل فوتبال داخلی باشد. استقلال، پرسپولیس و تراکتور باشگاه‌هایی هستند که در شرایط تعطیلی لیگ با چند حکم سنگین و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحولات اخیر عربستان و دستگیری شاهزادگان ارشد آل‌سعود که به فرمان «محمد بن سلمان» صورت‌گرفت بار دیگر نگاه‌ها را به سیاست و حکومت این کشور معطوف کرده‌است. در ساختار سیاسی عربستان قدرت مطلق در دست پادشاه است و همه مناصب راهبردی به دودمان سعودی تعلق دارد. ذیل سایه تسلط پادشاه، شاهزادگان درباره مسائل گوناگون تصمیم‌گیری می‌کنند. این ساختار به طور کلی با شکل‌گیری احزاب و برگزاری...

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - دادگاه انگلیس با صدور حکمی، ازدواج یک زوج مسلمان را بی‌اثر اعلام و به این ترتیب شیوه تازه و خطرناکی را در دستگاه قضایی این کشور ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه‌های آمریکا گزارش دادند، دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می‌خواهد هفت کشور دیگر شامل بلاروس، اریتره، قزاقستان، میانمار، نیجریه، سودان و تانزانیا را به فهرست ممنوعیت سفر به آمریکا اضافه کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم وکلای مدافع دونالد ترامپ که سعی در به انحراف کشاندن و مانع تراشی در برابر فراینده استیضاح وی را دارند، تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا را انحرافی خطرناک از قانون اساسی دانسته و گفته‌اند که مجلس سنا باید آن را محکوم کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، دادگاه استیناف نظامی رژیم صهیونیستی درخواست تجدیدنظر دادستان این رژیم برای تشدید مجازات «ایهم صباح» نوجوان فلسطینی را که حین دستگیری 14 سال سن داشت از 35 سال به حبس ابد پذیرفت. انجمن اسرای فلسطینی در همین خصوص اعلام کرد: حکم حبس ابد ظالمانه علیه ایهم صباح که اکنون 18 سال سن دارد یک استثنا نیست بلکه قاعده‌ای است که همواره...

خبرگزاری دانا

دادگاه استیناف نظامی رژیم صهیونیستی با پذیرش درخواست تجدیدنظر دادستان این رژیم؛ مجازات یک نوجوان فلسطینی را از 35 سال به حبس ابد تشدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادگاه استیناف نظامی رژیم صهیونیستی شنبه شب درخواست دادستانی این رژیم برای افزایش محکومیت "ایهم الصالح" نوجوان فلسطینی را پذیرفت و وی را به حبس ابد محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چند وکیل و کارشناس حقوقی زبده آمریکا به عنوان تیم حقوقی مدافع دونالد ترامپ قرار است از وی در فرآیند استیضاح در مجلس سنا دفاع کنند. برخی از این وکلا، کسانی هستند که زمینه استیضاح بیل کلینتون رئیس جمهوری پیشین آمریکا را در سال 1998 فراهم کردند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - عضو ارشد پویش انگلیسی مخالف تجارت اسلحه تصریح کرد که حمایت تسلیحاتی انگلیس و آمریکا از عربستان، عامل اصلی تداوم جنگ در یمن است که وخیم‌ترین بحران انسانی جهان را منجر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرزیدنت ترامپ در حالی سومین سال ریاست جمهوری خود را می گذراند که کارنامه ای فوق العاده از دستاوردهای گوناگون به ایالات متحده تقدیم می کند.