پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دادگستری و سپاه البرز تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دادگستری و سپاه البرز تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

کرج - ایرنا - دادگستری کل استان البرز و سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تفاهم نامه همکاری های مشترک منعقد کردند.

این تفاهم نامه همکاری در راستای نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی، ارتقاء دانش و آگاهی های حقوقی شهروندان و هم افزایی در تحقق اهداف پیشگیرانه، تفاهم نامه همکاری های مشترک فی مابین دادگستری کل استان البرز و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به امضاء رسیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه با اشاره به اهداف، رسالت و چشم انداز معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز، گفت: تحقق اهداف عالیه نظام پیشگیری از وقوع جرم، نیازمند همدلی، همراهی و تعامل دستگاه های مختلف است و با توجه به ظرفیت های علمی، فرهنگی و اجرایی ارزشمندی که در سپاه استان وجود دارد، می توان به پیشبرد اهداف امیدوار بود.

جعفر داراب خانی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجر طیبه و بازوی توانمند نظام است که در تمام عرصه ها، حضور مؤثر خود را ثابت کرده و امروز نیز یکی از فعالان عرصه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی می باشد.

*س_برچسب‌ها_س*