جمعه 14 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 11 دی‌ماه) با 26 هزار و 119 واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و 564 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی خنثی کردن نقشه دشمن با حداقل‌ترین خسارت و اقتدار کامل بود که توانست در برابر جبهه باطل کلمه حق را پیش ببرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: رتبه بندی معلمان در حال حاضر کامل اجرا نمی شود، از سوی دیگر اگر قرار است در بحث تعلیم و تربیت موفق باشیم همه افراد این حوزه موثر هستند؛ نیروهای خدماتی، سرایداران که فرهنگی هستند و از حداقل حقوق برخوردارند و نیروهای اداری که در حوزه ستادی فعالیت می کنند شامل رتبه بندی نمی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور خاطر نشان کرد: 70 درصد قطعات خودرو در داخل کشور تهیه و تولید می‌شود اما بازار با نرخ دلار قیمت‌های خود را تنظیم می‌کند.

خبرگزاری مهر

رئیس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به تداوم بحران گازی تا سال 1420، گفت: 7 میلیارد دلار از مرغوبترین ارز کشور به سمت نیروگاه‌ها می‌رود و ما مجبوریم که برق درست کنیم.

خبرگزاری مهر

بانک سپه در آذرماه سال جاری بیش از 32 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 83 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.

خبرگزاری مهر

چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران با عنوان «چکنو» در مراسمی با حضور مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیرعامل و مدیران ارشد بانک صادرات و اهالی رسانه رونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این مقاله به همراه هم، با خدمات استثنایی موسسه‌ی مدرسان پیشتاز در زمینه‌ی آموزش ارز دیجیتال آشنا خواهیم شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراجا گفت: به دنبال ایجاد نوسانات غیرمعمول در بازار ارز و سکه، پلیس با راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی ویژه مبارزه با اخلال‌گران بازار ارز، سکه و طلا را در دستور کار خود قرار داده است؛ 241 نفر از سوداگران اصلی بازار ارز و سکه دستگیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران که از روز گذشته پس از اعلام سیاست‌های بانک مرکزی مبنی بر تثبیت نرخ ارز در سامانه نیما و روند کاهشی نرخ ارز در بازار آزاد رو به کاهش نهاد، امروز هم در پایان معاملات با کاهش 26 هزار و 119 واحد نسبت به روز قبل به رقم یک میلیون و 564 هزار و 375 واحد رسید. همچنین شاخص کل با معیار هموزن با کاهش 4 هزار و 631 واحد به رقم 464 هزار...

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه با کاهش 26 هزار و 119 واحد همراه شد.

وب‌گاه گسترش

بانک سپه آذرماه سال جاری بیش از 32 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 83 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با 26 هزار و 119 واحد کاهش معادل یک و 64 صدم درصد به یک میلیون و 564 هزار و 374 واحد رسید.

خبرگزاری اکو نیوز