شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس ابلاغیه ریاست جمهوری به وزارت علوم، مراکز علمی کاربردی باید به عنوان واحدهای دانشگاه فنی حرفه‌ای و واحدهای پیام نور در دانشگاه‌های دولتی مرکز استان بازتعریف و ساماندهی شوند.

خبرگزاری دانا

سعید کریمی گفت: دفاتر زیارتی استان کرمانشاه آماده اعزام زوار عتبات عالیات در ماه های رجب و شعبان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: آمارها نشان می‌دهد از ابتدای پاییز ورق در بازارها برگشته و در شرایطی که اغلب بازارها در نیمه نخست سال میزان رشدشان کمتر از نرخ تورم بود، با آغاز پاییز نه فقط میزان رشد آنها افزایش یافته بلکه میزان افزایش قیمت‌ها در برخی بازارها ازجمله طلا، ارز و خودرو بیش از شاخص قیمت مصرف‌کننده یا تورم است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق قانون هرگونه خرید و فروش ارز در فضای مجازی غیرقانونی است.

خبرگزاری دانا

شاخص آلاینده دی اکسید گوگرد که مهمترین منبع انتشار آن مازوت سوزی نیروگاه شازند است در هوای اراک فراتر از حد مجاز قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که فرآورده های نفتی روسیه که صادرات آن‌ها از طریق دریا بوده و در خارج از این کشور فرآوری شده‌اند، مشمول محدودیت سقف قیمت نمی‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزییات حداکثر و حداقل حقوق‌ها در سال آینده و در بودجه 1402 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه ساختار و فرایند بودجه ریزی دچار اشکالات عمده ای است، گفت: نباید بودجه سلامت مغفول واقع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روزی که اغلب نمادهای بازار قرمزپوش بودند، نمادهای خودرویی با ورود پول حقیقی سبزپوش شدند.

خبرگزاری دانا

امیر حمزه خزایی گفت: سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به استان کرمانشاه 340 میلیارد تومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بودجه سرمایه‌ای و توسعه ای در سازمان بنادر باید در مسیر ارتقای خدمات بندری و دریایی قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر گرم طلای 18 عیار امروز به 1 میلیون و 833 هزار و 300 تومان رسید.