جمعه 14 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

پس از اصلاح نظام یارانه‌ای در اردیبهشت ماه امسال قیمت مواد غذایی و خوراکی‌ها به یکباره چند برابر شد. اکنون موج گرانی به فلافل که تا چندی پیش غذایی ارزان و دم دستی به حساب می‌آمد رسیده است.

وب‌گاه فرارو

«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مؤتمنی بیان داشت: قیمت کوئیک دنده‌ای نیز با کاهش قیمت ارز از 343 میلیون تومان با کاهش 61 تومانی به 282 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری مهر

طبق اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی، به میزان صادرات نفت، مازاد عرضه ارز وجود دارد که با اصلاح مدیریت عرضه - تقاضای انواع ارز (به ویژه درهم) در بانک مرکزی، ثبات به بازار بازمی گردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول پایگاه بهداشت مرزی فرودگاه امام خمینی گفت: هنوز دستورالعمل جدیدی برای کنترل مسافران در بخش هوایی برای ورود و خروج مسافران ابلاغ نشده است.

خبرگزاری مهر

بورس در معاملات امروز نیز هیجانی رفتار کرده و بیش از 26 هزار واحد اصلاح کرد.

وب‌گاه الف

بازار ارز امروز هم روند کاهشی داشت؛ به طوریکه نسبت به روز گذشته بیش از هزار تومان ارزان شده و 37 هزار 800 تا 38 هزار و 400 تومان فروخته می شود.

وب‌گاه عصر ایران

همچنین بانک سپه که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در آذرماه سال جاری به 5 هزار و 310 پرونده به میزان 7 هزار و 357 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد 4 درصد پرداخت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت 5200 میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در ماه گذشته و پرداخت 4300 میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در روزهای اخیر خبر داد.

خبرگزاری مهر

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز یازدهم دی ماه 1401 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 19میلیون و 802 هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم یک میلیون و 859 هزار تومان است.

خبرگزاری دانا

معاون اول رییس جمهور گفت: مردم آمادگی دارند در بازار سرمایه حضور جدی داشته باشند که لازم است با معرفی طرح هایی که حاشیه سود بالا دارند، نقدینگی جامعه را به سمت این پروژه ها هدایت و زمینه حضور و مشارکت مردم در فعال سازی ظرفیت های مغفول مانده کشور را فراهم کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در چند روز گذشته، بارها شاهد اختلاف‌نظر میان دولتمردان رئیسی و خانه‌ملتی‌ها بر سر برنامه توسعه هفتم و لایحه بودجه بوده‌ایم؛ بودجه‌ای که باید بر اساس برنامه توسعه هفتم نوشته می‌شد و برنامه توسعه‌ای که هیچ خبری از آن نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمادهای فارس، فولاد و میدکو بیشترین تأثیر را در ریزش شاخص کل بورس داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی بر لزوم پیگیری و مساعدت وزارت صمت برای رفع کمبودها و تامین نیازهای کامیون داران تاکید کرد.