جمعه 14 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هدایتی گفت: با ابلاغ دستورالعمل جدید توسط وزارت بهداشت، کنترل ها برای ورود و خروج مسافران از مرزهای زمینی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قدیری ابیانه می‌گوید: آمارها نشان می‌دهد که دانشجویان پزشکی که با سهمیه ایثارگران وارد دانشگاه‌ها شده‌اند، مهاجرتی نداشتند و نشان می‌دهد که آنها وفاداری بیشتری به کشور دارند؛ از این رو لازم است سهمیه ورودی این دسته از دانشجویان به رشته‌های پزشکی افزایش یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: با کاهش قیمت ارز، طی دو روز گذشته قیمت انواع خودرو میانگین حدود 70 تا 110 میلیون تومان کاهش یافته است.

خبرگزاری دانا

علوی با تأکید بر اینکه اصناف در خصوص تمامیت ارضی کشور، نظام و رهبری اجازه سوء استفاده به دشمن نمی دهند، گفت: اصناف کشور بصیرت و تجربه کافی دارند و فریب نیرنگ ها و نقشه دشمن در خصوص تعطیلی بازار را نخورده و این نقشه کاملا شکست خورد.

وب‌گاه گسترش

در حالی بررسی ها از وضعیت تولید، حکایت از کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش در این بخش دارد بانکها نیز نسبت به پرداخت تسهیلات به این بخش در ماه های پایانی سال کم کاری می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: آلودگی هوا همچنان در کلانشهرها ادامه دارد و این شرایط تا اواسط هفته مهمان خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در تذکرات شفاهی خود نسبت به عملکرد دولت در حوزه ارزی، عملکرد سران قوا و اقدامات بانک‌ها انتقاد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز نمادهای فارس، فولاد و میدکو بیشترین تأثیر را در ریزش شاخص کل و نمادهای خودرو، خساپا و دانا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بازار به ثبت رساندند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار در دومین روز هفته جاری مسیر صعود را دنبال کرد. هر گرم طلای 18 عیار امروز یکشنبه 11 دی ماه 32 هزار و 300 تومان گران شد و به 1 میلیون و 833 هزار و 300 تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اشاره به مزایای قانون جدید چک، از وصول 93 درصد چک‌ها در آذر ماه امسال خبر داد و گفت: سال 96 روزانه 10 نفر به دلیل وصول نشدن چک روانه زندان می‌شدند و الان این رقم به یک نفر در دو روز رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز 71 نماد با ارزش 36 میلیارد تومان در صف خرید و 41 نماد با ارزش 26 میلیادر تومان در صف فروش بودند.