پنج‌شنبه 19 مهر 1403

داروهای بیماران مزمن به‌صورت دوماهه تجویز می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
داروهای بیماران مزمن به‌صورت دوماهه تجویز می‌شود

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای کاهش مراجعات حضوری به مراکز درمانی داروهای بیماران مزمن به صورت دوماهه تجویز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه به منظور بررسی شرایط و اتخاذ راهکارهای مناسب برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شد، اظهار کرد: همکاری حداکثری با دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با مهار بیماری کرونا وجود دارد.

وی تصریح کرد: در همه مراکز درمانی اعم از بستری و سرپایی آمادگی حداکثری برای خدمت رسانی به بیماران و افراد مشکوک به ابتلا بیماری کر. نا وجود دارد.

عابدی با اشاره به اینکه تعدادی از تختهای بیمارستانهای امام حسین (ع) و امید ابهر به بیماران مشکوک کرونایی تخصیص یافته ابراز کرد: بیمارستانهای دانشگاهی در صورت نیاز به پرسنل و کادر درمانی آماده همکاری هستیم.

وی بر لزوم تداوم اقدامات احتیاطی در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در استان زنجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: تجهیز مراکز به مواد ضدعفونی و استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از این مواد و البته اتخاذ تمامی تدابیر لازم برای حفظ ایمنی مراجعه کنندگان و کارکنان که از هفته قبل آغاز شده است تا رفع کامل خطر این بیماری بایستی تداوم یابد.

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین با تاکید بر پشتیبانی و فعالیت مستمر حوزه فناوری اطلاعات سازمان از مردم و بیمه‌شدگان سازمان خواست تا قبل از مراجعه به مراکز درمانی، با استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان، نوبت الکترونیکی دریافت و سپس در موعد مقرر مراجعه کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های تامین‌اجتماعی برای حفظ جان بیمه‌شدگان به ویژه افراد داری بیماری مزمن مانند بیماری قلبی و عروقی، بیماری کلیوی، بیماری فشارخون و بیماران دیابتی افزود: افراد دچار بیماری‌های مزمن که تاکنون به صورت ماهیانه برای تمدید دارو مراجعه می‌کردند، تا اطلاع ثانوی، داروی آنان به‌صورت دو ماهه توسط پزشکان مربوطه تجویز می‌شود.

انتهای پیام /