دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

علیرضا حقیقت اظهار داشت: شجاع خلیل‌زاده به دلیل فشار مداوم و زیاد مسابقات، همچنین خستگی مفرط و تلاش و دوندگی زیادی که در جریان این مسابقه داشت، در پایان بازی دچار سرگیجه بسیار شدیدی شد که اقدام‌های لازم برای او انجام شد و در حال حاضر نیز در هتل محل اقامت تیم، تحت نظر کادر پزشکی قرار دارد.

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان از تماس تلفنی وزیر خارجه روسیه با همتای آذربایجانی خود در بحبوحه تنش بین باکو و ایروان خبر داد.

شبکه روسیا الیوم گزارش داد که رئیس جمهور فرانسه و ولی‌عهد سعودی طی تماس تلفنی، بر سر بازگردادن حریری به قدرت توافق کرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از تعیین ترکیب 5 نفره هیات نظارت استانی و شهرستانی انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه اولین مناظره انتخاباتی با رقیب دموکراتش، یک بار دیگر خواستار گرفتن آزمایش مصرف مواد مخدر از وی شد.

رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با نخست وزیرارمنستان خواستار توقف درگیری بین ایروان و باکو شد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد که فعالیت های اتمی کره شمالی همچنان مایه نگرانی جدی است.

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد که ثبات منطقه در مقابله با ایران حاصل می‌شود.

منابع خبری دوشنبه شب از هدف قرار گرفتن یک کاروان نظامی آمریکا در استان صلاح الدین واقع در شمال عراق خبر دادند.

تخت‌روانچی تاکید کرد آمریکا هرگز بازگشت قطعنامه‌های منقضی شده را نخواهد دید، چرا که آن‌ها بر اساس حقوق بین‌الملل، دیگر وجود ندارند.

دیکتاتور بحرین با توجیه خیانت بزرگ خود به مسئله فلسطین از طریق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، آن را به زعم خود دستاوردی تاریخی برای رژیم نامشروع و سرکوبگر خود توصیف کرد.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی مقابل العین دو نیمه متفاوت داشت و از عملکرد زردپوشان در نیمه دوم این بازی راضی ام.

سردار دکتر جلالی با اشاره به پیام‌های راهبردی دفاع مقدس برای ایران امروز گفت: 8 سال دفاع مقدس جلوه ما می‌توانیم و امکان و استعدادهای یک امت واحده برای غلبه بر شدیدترین بحران‌هاست.

هفتمین نماهنگ «نشان» ویژه محرم و صفر؛ ماه‌های حزن و اندوه اهل‌بیت علیهم‌السلام با عنوان «هدف قیام» شامل بخش‌هایی از فرمایشات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره تاریخ قیام عاشورا و فلسفه نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین تولید و منتشر شد.

امروز (دوشنبه) ثبت سفارش پنج میلیارد و 400 میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات به عنوان پانزدهمین عرضه اولیه فرابورس در سال جاری انجام شد.

«استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا دوشنبه در کنفرانسی خبری با ادامه یاوه‌گویی و سیاست‌های زورگویانه دولت ترامپ، ادعا کرد؛ این کشور اجازه نمی دهد که ایران بخواهد در زمینه موشک‌های بالستیک پیشرفت کند.