دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

نخست وزیر عراق در نشست اعلام توافق نهایی درباره شهر «سنجار» میان بغداد و اربیل، گفت عراق با استفاده گروه‌های مسلح از خاک این کشور از سوی گروه‌های مسلح علیه همسایگانش مخالف است.

اسحاق ترکاشوند با اعلام اینکه گشانی، اشتران، شهرستانه و کهنوش چهار روستای هدف گردشگری این شهرستان است، گفت: ظرفیت بوم گردی در این روستاها می تواند زمینه ساز ارتقاء صنعت گردشگری و توریسم در منطقه شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور، از کاهش دمای 5 تا 8 درجه‌ای در نوار شمالی کشور خبر داد.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اخبار منتشر شده درباره دستگیری افراد مرتبط با حمله به فرودگاه اربیل را تکذیب کرد.

ویروس کرونا، قیمت دلار و عدم حمایت مسئولان مثلثی است که صنعت انیمیشن سازی را تحت فشار قرار داده است.

تهران از ابتدای سال 15 روز هوای پاک، 143 روز هوای قابل قبول، 36 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و 2 روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دقایق قبل وارد مازندران شد.

یک دستگاه کامیون حامل روغن نباتی قاچاق توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در شهرستان سنقر و کلیایی کشف و ضبط شد.

اولین جلسه هم‌اندیشی سومین جشنواره لباس کودک و نوجوان با حضور جمعی از متخصصان این حوزه برگزار و مهم‌ترین دغدغه‌های تولید پوشاک این مخاطبان خاص بررسی شد.

سالمندان امروز جوانان دیروزاند، پس بهتر است اندکی به فردای خویش نیز بیاندیشیم و سالمندان، این اندیشه‌های سرشار و خاموش را تکریم کنیم که تکریم بزرگان مایه برکت در زندگی است.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که دو سال است از وضعیت هشدار در مورد سیستم حمل ونقل عمومی عبور کرده ایم.

نمایندگان مردم میاندوآب و یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز به ویروس کرونا مبتلا شدند.

در سال منتهی به المپیک و با توجه به شرایط خاص کشور در مواجهه با بیماری کوید19 مشکلات جدی و پررنگی در زمینه برگزاری اردوهای تیم‌های المپیکی دیده می‌شود.

مسئول برگزاری لیگ دوچرخه‌سواری بانوان گفت: سطح کیفی مسابقات بانوان بعد از 7 ماه وقفه رضایت‌بخش و فراتر از حد انتظار بود.

پرتابگر دیسک زنان گفت: بدون داشتن مربی و حداقل امکانات از من انتظار مدال دارند.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا برگزار می شود.