دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

وزارت دفاع یونان از شناسایی و رهگیری جنگنده های «اف -16» ترکیه که وارد حریم هوایی این کشور شده بودند، خبر داد.

مردم مومن و عاشق اهل بیت (ع) شهر بستک در کنار گلزار شهدای این شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی هم نوا و هم دل با کاروان عاشورایی، شب شام غریبان حسین (ع) و یاران باوفایش را برگزار کردند.

خسروی با اشاره به روستاهای سیل‌زده خراسان جنوبی گفت: متأسفانه در کشور عده‌ای بی‌فکر و بی‌تدبیر برای یک مربی فوتبال خارجی بی‌خاصیت 240 میلیارد دلار هزینه می‌کنند که اگر این پول‌ها برای استانی مانند خراسان‌جنوبی هزینه شود زندگی مردم تازه خواهد شد.

وزیر امنیت داخلی آمریکا روز یکشنبه گفته همه گزینه‌ها برای رسیدگی به وضعیت ناآرامی‌ها در پورتلند روی میز قرار دارند.

ماحصل سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیانیه‌ای مشترک بود و دو طرف در خصوص حل و فصل توأم با حسن نیت موضوعات مشخص شده توسط آژانس در ارتباط با اجرای پادمان به توافق دست یافتند و قرار شد ایران به دو مکان درخواستی دسترسی بدهد.

سخنگوی رسانه‌ای دفاع مدنی در شهر مکه مکرمه عربستان سعودی از وقوع آتش‌سوزی گسترده در چند انبار این شهر خبر داد که عملیات اطفای آن همچنان ادامه دارد.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ذکر زمان دسترسی به 2 مکان مورد نظر آژانس در ایران خودداری کرد اما تاکید کرد که این دسترسی به‌زودی میسر خواهد شد.

مدافع استقلال گفت: ما می دانیم جام را می خواهند به چه تیمی بدهند!

مهاجم استقلال گفت: صد درصد مطمئن بودم که در دربی گل می‌زنم.

تمرینات سرخپوشان ایران برای چهار روز تعطیل خواهد بود و یحیی گل‌محمدی به بازیکنان خود استراحت داد.

هافبک پرسپولیس گفت: قرار بود پنالتی پنجم را بزنم اما قسمت نشد.

مدافع پرسپولیس گفت: باید استقلال را شکست می‌دادیم.

یک سایت ایتالیایی ادعا کرد استراماچونی برای بازگشت به استقلال برنامه‌ریزی می‌کند.

فرمانده کل ارتش دشمن ترفندهای نگران کننده‌ای را اجرا می کند، گفت: دشمن شبهات زیادی برای جوانان پیش آورده که بحمدالله سازمان عقیدتی سیاسی در این خصوص موفق عمل کرده و لازم است این کار وسیع تر و عمیق تر استمرار یابد.

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نگران آینده این رشته هستم هرچند که مخفیانه با ملی‌پوشان ارتباط دارم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس حمایت دولت مصر از توافق عادی سازی روابط میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد.