چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد دفاع از کشور را وظیفه خود می‌دانیم و برای جانفشانی آماده‌ایم.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دو عامل جو روانی و تحریم از علل افزایش تورم و قیمت کالاهاست.

دبیرکل سازمان ملل طی پیامی نسبت به تداوم بد رفتاری دولت هند با مسلمانان این کشور به بهانه‌های مختلف هشدار داد.

رئیس‌جمهور آمریکا مخالفان خود را به تلاش برای به تأخیر انداختن تولید واکسن کرونا با هدف تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور متهم کرد.

تظاهرات کنندگان بار دیگر با تجمع در نزدیکی محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، علیه وی شعار دادند.

یک منبع خبری در هیئت همراه نخست وزیر عراق در سفر به آمریکا، صحت سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور مبنی بر تشکر الکاظمی از وی برای مبارزه با تروریست های داعشی را تکذیب کرد.

به گفته رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، از امروز مراکز تعویض پلاک اتحاد و الغدیر تنها به صورت اینترنتی نوبت دهی انجام می‌دهند.

روستای چراپا با پیگیری های مکرر پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما بعد از 40 سال وقفه با همکاری بسیج سازندگی شهرستان اردبیل و اداره کل برق استان اردبیل بزودی از نعمت برق بهره مند می شوند.

جعفری رئیس سازمان نظام پزشکی اردبیل از تخصیص هزینه های مراسم روز پزشک در اردبیل به خرید دستگاه پلاسمافرزیس خبرداد و گفت: امسال به دلیل وجود شرایط کرونایی در کشور و نیاز مبرم بیماران کرونا یی به دستگاه پلاسمافرزیس، هزینه های روز پزشک در اردبیل به خرید این دستگاه اختصاص یافت.

میزبانی آمریکا و کانادا در مسابقات فصل 2020 - 2021 جام جهانی اسکی آلپاین لغو شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا طی تغییر موضعی 180 درجه‌ای نمی‌خواهد هزینه اقامت باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا در قطر را پرداخت کند.

16 تیم لیگ دسته یک مردان سال 99 مشخص شدند و نمایندگان آن‌ها در مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها شرکت کردند.

در آخرین تحقیقات پزشکان مشخص شد که ویروس کووید -19 به برخی از اعضا آسیب جدی‌تری وارد می‌کند.

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: فدراسیون به دنبال برگزاری لیگ است اما وضعیت تیم شیمیدر همچنان نامشخص است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری هفته دولت گفت: تیم‌داری دولت کار غلطی است و وزارت ورزش نقش پدری دارد و نمی‌تواند تیم‌داری کند. این دو باشگاه ساختارهای دولتی دارند، اما خودشان باید درآمدزایی کنند.

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه "کوچه به کوچه با منازل شهدا" در زنجان از سوی هیئت مذهبی ثار الله زنجان در ایام ماه محرم اجرا می‌شود.