چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

انفجار بمب در نزدیکی یک موکب حسینی در یکی از مناطق استان کرکوک عراق چهار زخمی برجای گذاشت.

زلزله 3.7 ریشتری قصر شیرین در استان کرمانشاه را لرزاند.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال های گذشته تعداد دانشجویان کشور بیش از 4.5 میلیون نفر بود، اما با روند نزولی هم اکنون تعداد دانشجویان کشور به 3.5 میلیون نفر رسیده است.

رئیس سازمان بورس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر افزایش ضریب اعتباری کارگزاران تا 50درصد را ابلاغ کرد.

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل از برگزاری مراسم هر کوچه یک حسینیه ویژه خانواده شهدا در ایام عزاداری ماه محرم خبرداد و گفت: این برنامه در ایام کرونا جهت برگزاری روضه حضوری سید الشهدا (ع) در کوچه مزین به نام شهدا در اردبیل برگزار می شود.

پیکر مطهر شهید قنبری پس از 34 سال دوری از وطن به نهاوند بازگشت.

مراسم عزاداری امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش این شب‌ها در تمام هیئت‌ها و محلات شهرستان جویبار در حال برگزاری است.

اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه در شرایط کرونایی انجام و ارائه خدمات به مردم به شکل غیرحضوری یک ضرورت است، گفت: باید امروز تهدید کرونا را به یک فرصت برای ارائه خدمات الکترونیک تبدیل کنیم.

کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: اقدام قابل توجهی که در سال جهش تولید توسط سپاه روح الله در حال انجام است تشکیل قرارگاه تخصصی جهش تولید است که 5 کار گروه ویژه با محوریت محرومیت زدایی، علمی، کشاورزی، صنعتی و قشری در حال فعالیت هستند.

حراست فدراسیون فوتبال از تصمیم‌گیری کارگروه ویژه مسابقات فوتبال در مورد گزارش‌های واصله خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند با افزایش اختلاف نظرها درباره طرح بودجه و احتمال فروپاشی کابینه تل‌آویو، جلسه هفتگی آن در روز یکشنبه لغو شده است.

مدیر کل پیشین آژانس اتمی با هشدار درباره تقابل آمریکا با دیگر کشورها در شورای امنیت بر سر برجام، گفت مر قانون و اعتبار شورای امنیت باید حفظ شود.

نخست وزیر عراق ترور‌های اخیر فعالان مدنی در استان بصره را کار گروه‌هایی غیرقانونی خواند که درصدد ایجاد رعب و وحشت برای مردم این استان و برهم زدن ثبات و امنیت آنجا هستند.

منابع سوری از ورود پنجاه خودروی نظامیان تروریست آمریکایی به پایگاه‌های غیرقانونی‌شان در حومه الحسکه سوریه خبر دادند.

معاون درمان وزیر بهداشت با ابراز تأسف از دست دادن تعداد زیادی از کادرپزشکی و هموطنان در ماههای اخیر گفت: در برخی از استانها همچون اصفهان و استان‌های شمالی که نگران رفتار مردم هستیم.

جنبش حزب الله لبنان یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را که به حریم هوایی این کشور تعرض کرده بود، ساقط نمود.