دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی تهران گفت: چند پیشنهاد به وزیر میراث فرهنگی درباره لغو سفرها و برگرداندن هزینه‌ها به مسافران داده می‌شود یکی از آنها تعیین تکلیف وضعیت تورها تا 27 اسفند است.

در حالی که بیش از 230 نفر در ایتالیا به ویروس جدید کرونا آلوده شدند و تاکنون 7 تن جان باخته‌اند، برای پیشگیری از شیوع این ویروس نیمی از سینماهای ایتالیا بسته شدند.

رایگانی درباره ماجرای تبلیغ شربت پیشگیری از ویروس کرونا در فضای مجازی توسط یکی از سلبریتی‌ها توضیحاتی داد.

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت و مطرح کشورمان با حضور در شعبه اخذ رای نارمک رای خود را به صندوق انداخت.

ترامپ در تظاهرات روز پنج شنبه در کلرادو انتخاب تاریخی اسکار را دست انداخت و فیلم «انگل» را مسخره کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در آستانه انتخابات مجلس یازدهم بر اهمیت حضور نمایندگان متخصص و آشنا به عرصه‌های فرهنگی و هنری در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد.

انتشار فهرستی از مدیران و سینماگران ایرانی عازم جشنواره «برلین 2020»، حاشیه‌ها و واکنش‌هایی را به همراه داشته اما واقعیت این فهرست چیست و نمایندگان سینمای ایران در این رویداد چه کسانی هستند؟

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه اول اسفند ماه ساعت 18:30در تالار حدت برگزار می شود.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر هفت میلیاردی شد.

کارگردان سرشناس فرانسوی ریاست هیات داوران بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم سارایوو را برعهده گرفت.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پایتخت 6» به کارگردانی سیروس مقدم به مرحله ازدواج رحمت رسید.

تمدید مهلت ثبت‌نام آثار در سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، رونمایی از پوستر رسمی «خوب، بد، جلف2»، انتشار تیزر رسمی «عطر داغ»، اکران فیلم‌های «عمار» در هند، حضور «سینماسیار» در مناطق سیل‌زده و آغاز تصویربرداری مستند «پا به ماه» برخی اخبار امروز حوزه سینما هستند.

هادی مظفری از رونمایی سردیس و نقاشی پرتره سردار شهید قاسم سلیمانی در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خبر داد که این آثار در جریان برپایی نمایشگاه تکمیل می‌شوند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از لزوم توجه کاندیداها به سرفصل‌های فرهنگی و هنری در اعلام برنامه‌های خود گفت.

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در چهلمین روز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دفتر موسسه هنرمندان پیشکسوت حضور یافت.

تدوین نظام‌نامه اکران سال 98 با محوریت ایده «قرعه‌کشی فیلم‌ها» بحث داغ این روزها در محافل سینمایی است؛ ایده‌ای که مخالفان و موفقان جدی دارد و معلوم نیست چگونه به سرانجام خواهد رسید.