جمعه 21 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

عباس غزالی درباره اینکه ذات رسانه الگو ساز است و طبیعتا هنرمندان برای مردم مهم هستند و از طرف مخاطبان و طرفدارانشان الگوسازی انجام می گیرد، افزود رسالت هنرمند این است که با هنرش دنیا را زیباتر بازتاب دهد و وقتی که یک هنرمندی به شهرت ومحبوبیت می رسد قطعا باید مراقب عملکردش باشد.

منیژه حکمت در متنی به بهانه مرگ سیامک شایقی نوشت: همه ما مثل سیامک شایقی باید کنار برویم تا سرمایه‌های مشکوک به نام کارآفرینی و خلاقیت سینما را مصادره کنند.

اولین تصویر از گریم متفاوت «محمدرضا هدایتی در سریال «سلمان فارسی» منتشر شد.

«فورد در برابر فراری» علاوه‌بر روایت هیجان‌انگیز، یک درام تاریخی نیز محسوب می‌شود؛ درامی که قرار است واقعه تلخ تقلب در سال 1966 در مسابقات اتوموبیلرانی فرانسه را نشان‌مان بدهد.

کورش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری عنوان کرد: برای ایام خانه‌نشینی نوروز و شیوع ویروس کرونا توصیه می‌کنم با دوست و یار قدیمی‌مان «کتاب» آشتی کنیم.

این روزها حوزه نشر مانند دیگر حوزه‌های فرهنگی و هنری کرونایی شد، و همین باعث شد تا در پایان سالی نسبتا ناخوش برای این حوزه، مشکلی بر مشکلات دیگرش افزوده شود، از تعطیلی برخی کتابفروشی‌ها گرفته تا لغو بسیاری از برنامه‌های دیگر حوزه نشر!

هاروی واینستین تهیه کننده مشهور هالیوود که در زندان نیویورک محکومیتش را می‌گذارند، به کرونا مبتلا شده است.

دو برنامه پرمخاطب «عصر جدید» و «دورهمی» در شب‌های نوروز 99 در حالی در یک ساعت روی آنتن می‌روند که همپوشانی پخش آن‌ها، فضایی رقابتی به نفع شبکه‌ها اما به ضرر تلویزیون ایجاد کرده است.

مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران همه کتابهای الکترونیکی خود را از ابتدای فروردین 1399 به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

نویسنده، مترجم و کارگردان تئاتر گفت: همانطور که همه پزشکان، مسئولان بهداشت ایران و جهان توصیه می کنند من هم پیشنهاد می کنم در خانه بمانیم، ما با موقیعتی طرف هستیم که به شدت خطرناک است، اما موقعیت پیچیده ای هم نیست، یعنی اگر در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم این بیماری بیشتر شیوع پیدا نمی کند و از شر آن خلاص می شویم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: جشنواره خدمت در راستای پاسداشت خدمات ارزنده کادر درمانی و امدادی کشورمان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و ثبت فداکاری آنان در قالب های ادبی و هنری آغازبه کار کرد.

مقایسه فروش 300هزار دلاری چهارشنبه با رکورد 11میلیون دلاری همین بازه زمانی درسال2019، نمایانگر عمق فاجعه در گیشه سینماهای آمریکاست.

ویدئویی دیده نشده از توصیه‌های سردار شهید سلیمانی برای تحول در سال جدید را مشاهده می‌کنید.

مدیر کل روابط عمومی صداوسیما با انتشار توییتی از ابتلای چند خبرنگاران رسانه ملی به ویروس کرونا خبر داد.

«جلال مقامی» گوینده و دوبلور پیشکسوت کشورمان به دلیل شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شد.

امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به سفرهای نوروزی برخی از هموطنان در این روزهای کرونایی پستی در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد.