دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

ما از جلوه‌های عید باستانی می‌توانیم برای مقابله با کرونا استفاده‌های فراوانی کنیم. اگر برای حفظ سلامتی عمومی همگان یک سال بهار را با تشریفات سال گذشته برگزار نکنیم، چیزی از دست نمی‌دهیم.

علیرضا بهرامی، حمیدرضا بیدقی و امین قدمی در تازه‌ترین اقدام هنرمندان کشور در حمایت از کادر پزشکی که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، یک مجموعه هنری خلق کردند.

مجموعه نمایشی «خون خورده» به کارگردانی علی سرابی با اقتباسی از کتاب «خون خورده» ساخته می شود.

شبکه شما با پخش 4 سریال، جشنواره فیلم های سینمایی و ده ها برنامه تولیدی استانی، جدول پخش متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

«پاشو» مسابقه ای تلفنی با اجرای زهره وکیلی ویژه کودکان و نوجوانان است که از شبکه تلویزیونی هدهد به روی آنتن می رود.

حمیدرضا جمشیدی دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا خواستار توقف فیلمبرداری فیلم‌های سینمایی شد.

رضا شفیعی جم گفت: این روزها که نمی توانیم از خانه بیرون برویم، در فضای مجازی به صورت رایگان آموزش نقاشی می دهم.

شبکه سه سیما در برنامه جدید «شاقول» قصد دارد با سیاستمداران شوخی کند.

احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به اظهارات امیرحسین رستمی در برنامه زنده تلویزیونی "فرمول‌یک" گفت: باید به این افراد بی اعتنایی شود تا بیش از حد بزرگ نشوند، این سلبریتی ها دنبال این هستند که با آن ها برخوردی صورت بگیرد که خودشان را بیشتر مطرح کنند.

جمعی از بسیجیان، نمایندگان هیئت های مذهبی و خیرین منطقه 18 صبح امروز با حضور در بیمارستان شهدای یافت آباد، یکی از بیمارستان محل نگهداری بیماران مبتلا به کرونا از کادر درمانی این بیمارستان تقدیر کردند.

امیرحسین رستمی که در برنامه فرمول یک انتقادات تندی را متوجه هواپیمایی ماهان و مسئولان کشور در وزارت بهداشت و همچنین عوامل فیلترینگ تلگرام داشت طی یک ویدئویی اعلام کرده است که مسئولان جواب تمام سوالات وی را داده اند و عذرخواهی کرد.

اصغز مسعودی به ادعاهای مهمان برنامه شب گذشته "فرمول یک" اشاره کرد و گفت: ین که یک سلبریتی بیاید در مورد وزیر بهداشت این گونه صحبت کند، برخلاف منافع و مصالح ملی، نظام و مردم است

سال 98 برای فرهنگ و هنر ایران یکی از سال‌های پر افت و خیز بود که تحولات سیاسی و اجتماعی آن بیشترین تأثیر منفی را برای تئاتر ایران در بخش‌های مختلف، به همراه داشت.

با اضافه شدن سریال «شوخی کردم» به آنتن شبکه پنج، مهران مدیری از رکوردداران این روزهای آنتن تلویزیون است.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «قیمه خان» گفت: در آن زمان که ما این سریال را برای این شبکه ساختیم، روزهای ابتدایی تاسیس شبکه بود که نیاز به بیشتر دیده شدن داشت، اما در مجموع از آمار بینندگان راضی بودم.

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «قادر آشنا» را به عنوان مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.